رییس صندوق توسعه ملی: 30 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی پشتوانه تولید داخلی است
نوشته شده توسط : abbuse

'رحیم قربانی' روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهاركرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با نام سال ' تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' نامگذاری كرده اند كه شایسته است همه مردم، مسوولان و تولیدكنندگان برای تحقق این شعار، جهادگونه تلاش كنند.

وی با اشاره به تدبیر حكیمانه رهبر معظم انقلاب در راه اندازی صندوق توسعه ملی، آن را پشتوانه ای بسیار ارزشمند دانست و گفت: این صندوق محلی برای ذخیره ارزی و بخشی از درآمدهای نفتی برای آینده پیشرفت و عدالت در كشور است.

وی همچنین به بازدید اخیر رهبر معظم انقلاب از صنعت نفت و رهنمودهای راهگشای معظم له در مشهد، اشاره كرد و اظهاركرد: معظم له تشكیل صندوق توسعه ملی را تدبیری مهم دانسته و تاكید دارند كه باید درآمدهای نفتی را به سرمایه‌ای ماندگار تبدیل كنیم.

قربانی گفت: ملت ایران سرمایه ای با ارزش و ذخیره ای ماندگار برای رونق بخشی به تولید ملی در صندوق توسعه ملی را در اختیار دارند كه با حمایت های سرمایه گذاران و مردم ظرفیت خوبی برای تقویت اقتصاد داخلی است.

وی، با اشاره به اهمیت نقش مردم در حمایت از تولید داخلی، افزود: لازم است، صنایع و بنگاه های اقتصادی با بروز رسانی امكانات و دستگاه های تولیدی، هزینه های تولید را كاهش داده و زمینه ایجاد یك بازار رقابتی و پویا را ایجاد كنند.

قربانی، ابراز امیدواری كرد با تلاش و همدلی مردم، تولیدكنندگان و مسوولان، گام های ارزشمندی در رونق اقتصاد داخلی برداشته شود.

1724/7431/587





:: برچسب‌ها: تایوان , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1391/1/4/5 - - گفته است :
گوشی مجانی-فقط عضو شوید



این سایت برای تبلیغ و افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است و به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و باثبت نام در این سایت قادرید تا یک محصول رو به رایگان دریافت کنید.نکته‌ی جالب محصولات متنوع و جذاب سایت است که از جمله مهمترین آن‌ها Apple iPhone است!! در این سایت انواع گوشی موبایل از محصولات Apple، Nokia، Motorola، Samsung، LG , Sony Erion و همچنین انواع MP3 Player ها و کنسول‌های بازی (Xbox360, Play Station 3 , Psp,Nintendo Dsi)وتلوزیون های ال سی دی(Sony Bravia,Sumsung)موجود است برای ثبت نام روی نوشته زیر کلیک کنید:
http://www.xpango.com?ref=92683452 جهت آموزش تصویری به لینک زیر برید http://mihandl.loxblog.com/post.php?p=104منتظریم بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: