ارایه خدمات رفاهی به اصحاب رسانه اولویت اصلی سرای روزنامه نگاران در سال 91 است
نوشته شده توسط : abbuse

' مجید امرایی' روز پنجشنبه' در گفت گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: راه اندازی و ایجاد تعاونی های مصرف و مسكن از جمله اقدامات و فعالیت های این سرا در سال 91 خواهد بود.

مدیر سرای روزنامه نگاران ایران با بیان اینكه مجموعه یادشده از اردیبهشت ماه سال 90 فعالیت خود را آغاز كرد، ادامه داد: حضور موثر در نمایشگاه مطبوعات با برگزاری بیش از 25 نشست تخصصی و راه اندازی سایت تخصصی سرای روزنامه نگاران ایران از جمله اقدامات صورت گرفته از ابتدای آغاز فعالیت این مجموعه تا كنون بوده است.

امرایی آغاز نشست ها و كارگاه های آموزشی را از دیگر فعالیت های سرای روزنامه نگاران در سال 90 عنوان كرد و گفت: سرای روزنامه نگاران موفق شد سال گذشته با فراخوان اصحاب رسانه ، 600 نفر از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عكاسان رسانه های كشور را به عضویت پذیرد.

وی همچنین از نهایی شدن اساسنامه سرای روزنامه نگاران خبر داد و افزود: این اساسنامه پس از تایید معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد برای دریافت مجوز به اداره كل ثبت شركت های سازمان ثبت ارایه خواهد شد.

امرایی، فراخوان برای برگزاری نخستین جشنواره سفر امید را از دیگر اقدامات سرای روزنامه نگاران در سال 90 برشمرد و گفت: اصحاب رسانه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره سفر امید تا 25 اسفند ماه سال گذشته مهلت داشتند.

وی برگزاری كارگاهها و نشست های تخصصی، دسته بندی باشگاه های تخصصی و برپایی نمایشگاه های تخصصی ویژه اصحاب رسانه را از دیگر اولویت های سرای روزنامه نگاران در سال 91 عنوان كرد.

اجتمام**9140**





:: برچسب‌ها: سرگرمی , رودخانه , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: