شیبانی: ایران یكی از عناصر اصلی شكست نظام سلطه است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا؛ 'محمدرضا رئوف شیبانی' روز سه شنبه در اجتماع مسوولان نهادهای ایرانی در سوریه و شماری از ایرانیان مقیم این كشور به مناسبت نوروز در مسجد امام خمینی (ره) در منطقه زینبیه با تبریك سال جدید خاطرنشان كرد: علت فشارهای آمریكا و رژیم صهیونیستی به ایران نیز به علت ایفای چنین نقشی است.

سفیر ایران در سوریه با اشاره به برخی فشارهای غرب علیه ایران در سال 1390 گفت: این فشارها با توجه به مجموعه از مولفه ها نتوانست به نتیجه برسد و ایران همچنان به مسیرهای پیشرفت و ترقی خود ادامه می دهد.

شیبانی با تاكید بر این كه این فشارها امكان ندارد ایران را از مسیر خود دور كند ، تصریح كرد : در سالی كه گذشت منطقه شاهد تحولات چشمگیر بود و این امر اثرات گسترده و عمیقی بر شرایط سیاسی و بین المللی بر جای گذاشت كه اولین نتیجه آن گسترش بیداری اسلامی در منطقه الهام گرفته از انقلاب اسلامی بود.

وی با تاكید بر این كه این امر موجب كاهش نفوذ استكبار جهانی و تضعیف قدرت نظام سلطه در جهان و انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی شده است ، افزود : این تحولات ضمن افزایش ظرفیت های مردمی در منطقه موجب افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران نیز شده است.

آیت الله 'سید مجتبی حسینی ' نماینده مقام معظم رهبری در سوریه نیز در این مراسم در سخنانی به تشریح جایگاه آداب و رسوم در بین فرهنگ ها و ملل مختلف از جمله سنت نوروز در بین ایرانیان همزمان با بهار و فصل زنده شدن طبیعت پرداخت.

خاورم**1436** 3404





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: