دنیزلی: شادی عید نوروز را چند برابر می كنیم
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران و الشباب امارات خاطرنشان كرد: در ابتدا باید فرا رسیدن سال جدید را به مردم ایران تبریگ بگویم و در این راستا ما به دنبال ارایه یك بازی خوب و برتری برابر الشباب هتسیم تا عیدی خوبی به طرفداران پرسپولیس و مردم ایران بدهیم.

وی افزود: ما در گروهی قرار داریم كه تیم های قدرتمندی در آن هستند و پس از یك امتیاز با ارزشی كه از الهلال در عربستان گرفتیم باید به فكر برتری در دیدارهای خانگی باشیم.

دنیزلی اظهار داشت: برای دیدار فردا آماده هستیم تا با كسب پیروزی شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا كنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فوتبال ایران و امارات در سطح ملی فاصله زیادی دارند، اما تیم های عربی با استفاده از بازیكنان خوب خارجی در باشگاه های خود اختلاف خود را با ایرانی ها در سطح باشگاهی كاهش داده اند.

وی در مورد مصدومان تیم پرسپولیس برای دیدار فردا عنوان كرد: هاشمیان به دیدار با الشباب نمی رسد و مهدی مهدوی كیا نیز به تازگی در تمرینات حضور پیدا كرده و هنوز آمادگی كاملی ندارد و شرایط حمید علی عسكری نیز هنوز مشخص نیست.

دنیزلی در خصوص استفاده از تركیب متفاوت در دیدارهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوع مشكل‌ساز نمی‌شود و ما باید از تمامی بازیكنان خود به خوبی استفاده كنیم .

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت 18 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و در جریان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا میزبان الشباب امارات است.

3783





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , مرخصی , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: