تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی موجب افزایش اشتغالزایی می شود
نوشته شده توسط : abbuse

'ابراهیم انصاریان' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نام گذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی گفت: نام گذاری امسال ادامه دهنده سال گذشته است، رهبر معظم انقلاب از سال گذشته كه این سال را به سال جهاد اقتصادی نام گذاری كردند، تاكیدشان بر تلاش بیشتر در بعد اقتصادی بوده است.

وی یادآوری كرد: رهبر معظم انقلاب، در ابتدای سال 90 در بازدید از ایران خودرو تاكید كردند كه باید تولید داخلی مورد توجه قرار گیرد و مردم هم به این موضوع اقبال داشتند، در پایان سال 90 نیز معظم له در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت تاكید داشتند كه جهاد اقتصادی نیاز است كه تولید ملی و استفاده از سرمایه ایرانی و كار ایرانی چندین برابر شود تا آن جهاد اقتصادی كه در سال 90 بوده به تحقق عملی نزدیك تر شود.

انصاریان یادآور شد: اگر تولید ملی افزایش یابد، اشتغال افزایش یافته و تورم كاهش می یابد و توجه مردم به اجناس داخلی و تولید داخلی بیشتر می شود.

این كارشناس مسائل سیاسی و حقوقی ادامه داد: قوای مجریه ، مقننه و قضاییه باید با همكاری و همفكری بیشتر، تولید ملی را افزایش دهند.

انصاریان افزود: هر چه تولیدات ما در كشور بیشتر شود، حربه دشمنان برای تحریم كشورمان با شكست مواجه می شود، استفاده از نیروی كار و سرمایه ایرانی فضای اشتغال را در كشور ایجاد می كند.

این كارشناس مسائل حقوقی و سیاسی به دو موضوع صنعت و كشاورزی كه رهبر معظم انقلاب در فرموده هایشان به آن توجه داشتند اشاره كرد و گفت: در كشور ما با توجه به وسعت جغرافیایی، كشاورزی باید با قدرت بیشتری دنبال شود و در این زمینه نباید دست خود را به سوی دشمنان دراز كنیم.

وی افزود: در بحث صنعت نیز باید توجه ویژه ای به بخش نفت ، پتروشیمی و صنایع خودرو سازی داشته باشیم، زیرا اینگونه دشمنان مایوس خواهند شد.

سیام/9121/1599





:: برچسب‌ها: سان , زرد , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: