ایران اقدام تروریستی در عراق را به شدت محكوم كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، 'رامین مهمان پرست' این اقدامات تروریستی را در ادامه دشمنی‌های جهاتی دانست كه استقلال، صلح، ثبات و آرامش در عراق را هدف كینه توزانه خود قرار داده‌اند.

وی افزود جمهوری اسلامی حمایت همه جانبه خود را از دولت عراق در اتخاذ راهكارهای مناسب برای مقابله با اینگونه اقدامات تروریستی و ضد بشری اعلام می‌دارد.

وی تصریح‌كرد: اطمینان داریم مسئولان و مردم عراق توانایی ریشه كن كردن این اقدامات خشونت‌آمیز و تروریستی و برقراری ثبات و امنیت را دارند و می‌توانند از استقلال و حاكمیت خودشان در مقابله با توطئه دشمنان به خوبی دفاع كنند.

به گزارش ایرنا، در سالروز حمله نیروهای خارجی به عراق به سركردگی آمریكا و در حالی كه چند روزی بیشتر به اجلاس مهم سران اتحادیه عرب در این كشور باقی نمانده، شهرهالی مختلف عراق مرگبارترین بمب گزاری ها طی ماه گذشته را شاهد بود.

به گفته منابع امنیتی عراق، انفجارهای تروریستی امروز عراق از ابتدای صبح امروز (سه‌شنبه) در 15 منطقه شمالی و جنوبی این كشور بوقوع پیوست كه علاوه بر كشته‌شدن 47 نفر، 170 نفر نیز زخمی شدند.

منابع امنیتی عراق همچنین اعلام كردند، در عملیات تروریستی امروز در این كشور، از 20 خودرو بمب‌گذاری شده وهمچنین مین‌های كنار جاده‌ای برای طرح‌های شوم خود استفاده كردند.

یك خودروی بمب گذاری شده در پاركینگی در بغداد رو به روی وزارت خارجه منفجر شد؛ هرچند تدابیر امنیتی در پایتخت عراق در آستانه اجلاس سران اتحادیه عرب در روزهای 29-27 ماه مارس این روزها دوچندان شده است.

خشونت‌های امروز عراق از از روز 23 فوریه كه بمب‌گذاری و حمله‌های القاعده در این كشور 42 نفر را كشت، خونبارترین روز را برای این كشور رقم زدند.

سیام*2023*





:: برچسب‌ها: فلوریدا , بچه ها , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: