استقلال در خانه به یك امتیاز رضایت داد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، تیم های استقلال ایران و نسف قارشی ازبكستان در جریان دومین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در حضور حدود چهل هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال كه درحضور هزاران تماشاگر خودی میزبان نماینده ازبكستان بود با ارایه یك بازی بی برنامه به تساوی بدون گل رضایت داد.

آبی پوشان تهران با كسب این تساوی چهار امتیازی شدند و نسف قارشی نیز به نخستین امتیازخود در لیگ قهرمانان آسیا رسید.

در آغاز نیمه دوم تیم استقلال با حمایت هواداران خود به دنبال گل برتری بود و در دقیقه 50 فرصت مناسبی برای گلزنی به دست آورد كه پاس در عمق 'فریدون زندی' با شوت 'گوران یوركوویچ' همراه شد اما راهی به دروازه 'نسف قارشی' پیدا نكرد.

در دقیقه 65، 'پرویز مظلومی' تعویضی در تركیب استقلال انجام داد تا با حضور 'میلاد می داوودی' به جای یوركوویچ تحرك خط حمله تیم خود را بیشتر از قبل كند اما می داوودی پنج دقیقه پس از ورود خود به میدان فرصت مناسبی برای گلزنی از دست داد.

در دقیقه 78 تیم نسف قارشی كه روی به ارسال توپ های بلند آورده بود فرصت مناسبی برای گلزنی داشت كه ضربه سر مهاجم این تیم با اختلاف اندكی از كنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این دیدار، تیم نسف قارشی توپ و میدان را در اختیار گرفت و دو فرصت مناسب نیز برای گلزنی داشت كه این فرصت ها راهی به دروازه استقلال پیدا نكرد تا تلاش دو تیم با تساوی بدون گل پایان یابد.

در دیگر دیدار همزمان گروه نخست ، تیم الجزیره امارات با نتیجه 3 بر 2 الریان قطر را شكست داد تا با 6 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و استقلال نیز با چهار امتیاز در جایگاه دوم بایستد.

نسف قارشی با یك و الریان نیز بدون امتیازبه ترتیب در مكانهای سوم و چهارم ایستاده اند.

3783





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: