حمایت سرمربی و بازیكنان رئال مادرید از اریك آبیدال
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش سایت رئال مادرید، وی در نشست خبری پیش از دیدار با مالاگا گفت: همه ما در كنار آبیدال هستیم. اگر امكان اعلام حمایت و همبستگی جمعی وجود داشته باشد ، فردا بازیكنان من این كار را خواهند كرد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان كرد كه وقتی چنین مواردی پیش می آید هیچ اختلافی میان تیم های رقیب وجود ندارد.

وی درتوصیف آبیدال گفت: این مرد جوان شایسته یك زندگی فوق العاده است كما اینكه دوران درخشانی در ورزش داشته كه باید به آن افتخاركند.

مورینیو افزود: او یك زندگی طولانی پیش رو دارد. ما عاشق بازی فوتبال او و بازگشتش به میدان هستیم ولی اگراین مشكلات مانع از چنین كاری شد برایش آرزوی یك زندگی طولانی و شاد آرزو دارم.

وی دربخش دیگری از این نشست شایعات درباره واگذاری نوری شاهین به طور قرضی به باشگاهی دیگر را رد كرد و گفت: شاهین یكی از گزینه های جایگزینی ژابی آلونسو است. او در تركیب تیم در دیدار فردا خواهد بود. فوتبال او طی هفته های اخیر پیشرفت كرده هرچند كه مجبور است بازهم به خوبی تمرین كند و نشان داد یك بازیكن واقعا حرفه ای است.

مورینیو اضافه كرد: شاهین فصل آینده هم دررئال خواهد بود و ما از او انتظارات زیادی داریم. به او اطمینان داریم و شایعات درباره ترك این تیم هم صرفا شایعه و مردود است.

سرمربی رئال مادرید در مورد دی ماریا هم گفت: فكر می كنم او بتواند از هفته آینده تمرین را شروع كند ولی نمی خواهیم در مورد او ریسك كنیم. بازی های پایان مارس و نیز آوریل پیچیده ا ست.پس باید آهسته پیش برویم و او را برای بازی ماه آینده آماده كنیم.

1553





:: برچسب‌ها: برلین , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: