سفیر ایران: اسلام و رهبری دو عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود
نوشته شده توسط : abbuse

'علی اصغر شعردوست' روز چهارشنبه در مراسم جشنی كه به مناسبت آغاز سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و به اهتمام مجتمع آموزشی امام جعفر صادق(ع) در مسجد سفارت ایران برگزار شد، با تبیین مناسبت های همزمان هفته وحدت و دهه فجر برای دانش آموزان حاضر در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از اصول اسلام و رهبری خردمندانه امام و همچنین حضور یكپارچه مردم، توانست به حاكمیت رژیم شاه خاتمه داده رژیم پادشاهی را سرنگون كند و به پیروزی برسد.

این دیپلمات ایرانی افزود: انقلاب ایران زمانی به پیروزی رسید كه به علت ضعف حكومت شاه، مردم ایران از ظلم و ستم به ستوه آمده بودند و استقلال كشور ما بلحاظ آنكه تحت سلطه دولت های اجنبی و بیگانه بود، در آستانه نابودی قرار گرفته بود.

شعردوست با اشاره به ویژگی های اسلامی انقلاب 57 تاكید كرد: اسلام بعنوان تكمیل كننده دیگر ادیان همیشه توانسته نقش موثری در سرافرازی و پیروزی مسلمانان در نقاط مختلف جهان ایفا و زمینه سربلندی پیروان این دین را نسبت به دیگر ادیان و فرق مذهبی فراهم كند.

سفیر ایران ادامه داد: انقلاب ایران با وجود تلاش قدرت های بزرگ از جمله آمریكا و هم پیمانانش برای پیشگیری از دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای، تهدید كشور عزیزمان به جنگ و صدها توطئه دیگر، توانست با بهره گیری از رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب تمام دسایس را خنثی كرده و همچنان قدرتمندانه به راه خود ادامه دهد.

شعردوست در پایان گفت: تا زمانی كه اسلام و رهبری به عنوان دو اكسیر حیات بخش مد نظر ما باشند، هم در دنیا و هم در آخرت از الطاف الهی برخوردار و روسفید خواهیم بود.

در این مراسم كه با حضور مدیر، دبیران و معلمان و كادر اداری مجتمع آموزشی ایرانی امام صادق (ع) و برخی از اولیا دانش آموزان برگزار شد، موسیقی زنده، شعرخوانی و مسابقه ای نیز برگزار شد.

آساق**1558**1479





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: