اتحادیه اروپا مذاكره پوتین با مخالفان دولت را خواستار شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، نمایندگان اروپا در بیانیه خود كاستی های و بی نظمی ها در روند فراهم كردن زمینه برگزاری ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روسیه در چهارم مارس جاری را محكوم كردند.

بر پایه این گزارش، ناظران بین المللی بر این باورند كه انتخابات اخیر ریاست جمهوری روسیه به واسطه كاستی ها در روند ثبت نام، نابرابری در پوشش رسانه ای تبلیغات نامزدها و استفاده از منابع دولتی به نفع یك نامزد خاص بوده است.

بنا بر این گزارش در بیانیه پارلمان اروپا از محدودیت رای دهندگان در انتخاب نامزد مورد نظرشان ابراز تاسف و درخواست شده است كه تحلیل جامعی از تمام بی قانونی ها با نگاه به تقویت قوانین دموكراتیك در انتخابات آتی صورت گیرد.

در بیانیه پارلمان اروپا از تمامی طرف ها در خواست شده است كه قبل از آیین تحلیف رییس جمهوری جدید، از فرصت موجود برای تصمیم گیری درباه بسته اصلاحاتی جامع و فراگیر استفاده كرده و گروه های مخالف مردمسالار حول اصلاحات سیاسی به عنوان گزینه معتبر شهروندان روس انسجام بیشتری با یكدیگر داشته باشد.

در همین حال 'سرگئی اودالتسف' از رهبران گروه های مخالف دولت روسیه امروز در اظهاراتی درخواست كرد كه پنجم ماه آینده میلادی ، دور روز قبل از تحلیف پوتین به عنوان رییس جمهوری، تظاهرات میلیونی در مسكو برگزار شود.

اظهارات و اقدامات غربی ها و گروه های مخالف وابسته به آنها در داخل روسیه در خصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در حالی صورت می گیرد كه مقام های ارشد روس پیش از این بارها اعلام كرده اند كه اجازه نمی دهند دیگران در مورد مسایل داخلی آنان تصمیم گیری كنند.

اروپام/518





:: برچسب‌ها: ایتالیا , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: