هدیه نوروزی قرائتی به جوانان و كودكان
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا از ستاد اقامه نماز، قرائتی در این دست‌نوشته ضمن تبریك نوروز سال 1391 و معرفی كتاب های 'دقایقی با قرآن' و 'پیوندهای نماز'، از جوانان و تمامی مردم ایران درخواست كرده تا در ایام نوروز چند دقیقه‌ای از جلسات و بازدیدها را به بیان و یادآوری نكاتی از این كتاب‌ها اختصاص دهند تا بدون صرف هیچ هزینه‌ای، این جلسات رنگ علمی، اخلاقی و قرآنی و امام زمانی(ع) به خود بگیرد.

در قسمتی از نامه این استاد قرآن آمده است: ما از هر فرصتی به نفع حق باید استفاده كنیم. در طول سال بهترین فرصت برای دید و بازدید فامیل به خصوص نسل نو ایام عید نوروز است و من به عنوان یك معلم قدیمی، حلول سال 91 را به شما و بستگان عزیزتان تبریك می‌گویم و چند پیشنهاد به شما دارم.

وی می افزاید: در جلسات فامیلی در كنار پذیرایی‌ها و گفتگوها دو دقیقه را از فامیل فرصت بگیرید و جلسه را به رنگ علمی، اخلاقی و قرآنی و امام زمانی(ع) در آوریم. برای این كار دو كتاب روان و شیرین از ستاد تفسیر و نماز خدمت شما داده می‌شود.

در این نامه همچنین آمده است: عیدی ما به شخص شما این دو كتاب است و عیدی شما به بستگان، خواندن حداقل یك آیه و تفسیر آن و یا بازگو كردن نكته‌ای از این دو كتاب باشد. با این كار ما می‌توانیم هزاران جلسه چند دقیقه‌ای بین دوستان و فامیل بدون هزینه تشكیل دهیم و جلسات خود را رنگ الهی دهیم و سال نو را همراه با نور قرآن، تفسیر و نماز آغاز كنیم.

كتاب‌های 'دقایقی با قرآن' و 'پیوندهای نماز' را می‌توان از طریق اینترنت به طور رایگان دریافت كرد.

فراهنگ**1003**1588





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: