فوتسال ایران با یك برنامه منسجم آماده شركت در جام ملت های آسیا است
نوشته شده توسط : abbuse

'مصطفی عمادی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از پایان لیگ برتر فوتسال، نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال ایران از روز 6 فروردین ماه به مدت یك هفته و با حضور 20 بازیكن جوان متشكل از تیم های لیگ برتری آغاز خواهد شد.

وی افزود: بازیكنان منتخب و آماده پس از پایان این اردوی یك هفته ای، مجوز حضور در اردوی اصلی تیم ملی فوتسال بزرگسالان كشورمان را كه از روز 14 فروردین ماه آغاز خواهد شد، كسب می كنند.

وی با بیان اینكه طبق برنامه ریزی های انجام شده، تیم ملی فوتسال در شهر بندرعباس اردو خواهد زد، گفت: تیم ایران در روزهای 2 و 3 اردیبهشت ماه سال آینده، دو بازی تداركاتی با تیم ملی فوتسال ازبكستان در این شهر برگزار می كند.

عمادی در ادامه افزود: تیم ملی فوتسال كشورمان طبق برنامه ریزی های انجام شده بایستی در روزهای 8 تا 17 اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات فوتسال قهرمانی غرب آسیا كه در شهر

ارومیه برگزار خواهد شد، حضور پیدا كند.

سرپرست موقت تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان كرد: پس از پایان رقابت های قهرمانی غرب آسیا، تیم ملی فوتسال بلافلاصله به چین اعزام خواهد شد تا در روزهای 22 تا 24 اردیبهشت ماه سال آینده در تورنمنت چهار جانبه با شركت تیم های چین، ژاپن و رومانی شركت كند.

عمادی گفت: تیم ملی فوتسال ایران پس از بازگشت از تورنمنت چهارجانبه چین، با برگزاری یك اردوی كوتاه مدت در كشورمان با آمادگی كامل به مسابقه های فوتسال جام ملت های 2012 آسیا كه در روزهای 12 تا 19 خرداد ماه سال آینده در امارات عربی متحده برگزار خواهد شد، اعزام می شود.

وی در مورد شرح وظایف خود در تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان كرد: علاوه بر حفظ سرمربیگری تیم فوتسال جوانان، با تصدی پست موقت سرپرستی تیم ملی، كارهای اداری تمام رده های ملی فوتسال را بر عهده دارم و تمام تلاش خود را برای كمك به فوتسال ایران به كار خواهم بست.

1724/9876

1589





:: برچسب‌ها: عکس , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: