توطئه هایی از داخل و خارج علیه انقلاب لیبی در جریان است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره ، مصطفی عبدالجلیل رئیس شورای انتقالی لیبی اعلام كرد: توطئه هایی علیه انقلاب لیبی در داخل و خارج از این كشور در جریان است. وی گفت كه سازمان های امنیتی لیبی توانسته اند چند عملیات خرابكارانه را پیش از وقوع خنثی كنند.

عبدالجلیل افزود: از حدود 2 ماه پیش تاكنون اداره آگاهی در بنغازی كه یكی از نهادهای فعال امنیتی است، توانسته یك شبكه خرابكاری و انفجار را شناسایی و متلاشی كند. افراد این شبكه در حال حاضر در حال بازجویی هستند. در طرابلس هم كمیته امنیتی وابسته به وزارت كشور طی این مدت 3 توطئه برای انفجار را خنثی كرده است كه این شبكه ها و عملیات آنان با اتباع لیبی در خارج و حتی برخی طرف های داخلی مرتبط است.

از سوی دیگر 'مصطفی نوح' معاون رئیس سازمان اطلاعات لیبی، فرزندان معمر قذافی دیكتاتور معدوم لیبی و باقی مانده های نظام او را متهم كرد برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در كشور لیبی تلاش می كنند.

نوح به شبكه الجزیره گفت: این افراد از خاك كشورهای همسایه لیبی برای عملیات آدم ربایی و انفجار و قتل مردم لیبی استفاده می كنند.

نوح افزود: افراد زیادی هنوز با اندیشه ها و اهداف نظام سرنگون شده قذافی زندگی می كنند مانند افراد گارد و گردان های امنیتی و سران كمیته های مردمی و فرزندان قذافی كه در چند كشور همسایه زندگی می كنند. دختر قذافی شب و روز سرگرم تحریك افراد و افكار عمومی علیه انقلاب لیبی است و پس قذافی كه به همراه گروهی از بقایای نظام در نیجر زندگی می كند و نیز بقایای نظام كه در مصر مستقر شده اند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب لیبی دریغ نمی كنند. این افراد برای سازمان های اطلاعاتی كشورهای همسایه كاملا شناخته شده هستند. دولت لیبی در حال حاضر سرگرم تماس و مذاكره با كشورهای همسایه است تا از آنان بخواهد این گونه افراد را كه پایگاه های تروریستی در خاك آنها ایجاد كرده اند تحویل دهند زیرا عملیات انفجار، آدم ربایی و كشتار مردم از سوی آنان هدایت می شود.

مترجمام 1491**1609





:: برچسب‌ها: سان ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: