اتاق بازرگانی اصفهان و فدراسیون صادركنندگان هند تفاهمنامه امضا كردند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، این تفاهمنامه سه شنبه شب در اتاق بازرگانی استان اصفهان به امضای 'خسرو كسائیان' رییس این اتاق و 'رفیق احمد' رییس فدراسیون سازمانهای صادراتی هند رسید.

براساس این تفاهمنامه، دو طرف متعهد شده اند زمینه ارتباط همكاری و تبادل نظر بازرگانان و تجار اصفهان با تجار و بازرگانان هندی را برای صادرات و واردات كالاهای یكدیگر به كشورهای هند و ایران فراهم كنند.

به گزارش ایرنا، هیات بلند پایه تجاری فدراسیون سازمان های صادراتی هند روز سه شنبه به منظور تبادل نظر و بررسی مناسبات همكاری با تجار و بازرگانان اصفهان وارد این شهر شدند.

این هیات بزرگ تجاری هند روز شنبه گذشته برای افزایش مبادلات تجاری با ایران در چارچوب یك سفر كاری چهار روزه وارد تهران شد.

این هیات 45 نفره از تجار هندی با هماهنگی وزارت بازرگانی و صنایع و برنامه ریزی فدراسیون سازمان های صادركنند هند (FIEO)، مذاكراتی با مقامات اتاق بازرگانی، معادن و صنایع جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

اعضای این هیات فعال در زمینه های كشاورزی و غذایی، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، خودروسازی و قطعات، پتروشیمی، صنایع كشاورزی و ادویه با توجه به روش های مختلف پرداخت های معاملاتی، درصدد افزایش همكاری های تجاری است.

بازرگانان هندی با توجه به بحران اقتصادی حاكم بر غرب و محدود شدن فرصت های صادراتی به این حوزه بویژه اعضای اتحادیه اروپا و آمریكا، افزایش مبادلات با ایران را هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر، صادركنندگان ایرانی كالا و خدمات نیز می توانند با استفاده از شرایط كنونی در پرداخت ها، فعالیت های اقتصادی و بازرگانی خود را به مقصد هند بیشتر هدف گذاری كنند.

7132/1011/607





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: