سپاه در برابر هر جبهه‌ای كه مقابل انقلاب باشد می‌ایستد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه نیوز،حجت‌الاسلام 'عبدالله حاج‌صادقی ' در آیین سپاس از تلاش‌های روابط عمومی سپاه در سال 90 با اشاره به نقش اساسی سپاه در دفاع از اركان و اصول انقلاب اسلامی اظهار داشت: گفتمان اصول‌گرایی همان گفتمان امام(ره) و قرآن است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از اركان، اصول و آرمان‌های این انقلاب تردید ندارد.

وی سپاه را خط مقدم مبارزه با استكبار عنوان كرد و افزود: نهاد مقدس و مردمی سپاه به عنوان خط مقدم و سنگرنشین انقلاب باید نسبت به تحكیم و تقویت اركان نظام مقدس جمهوری اسلامی حساسیت ویژه‌ای داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی ماهیت اصلی انقلاب را بر پایه دین و شریعت مقدس اسلام تعریف كرد و ادامه داد: موتور اصلی حركت انقلاب 'اسلام' است و این موضوع ركن اساسی این نهضت و باور همه دنیاست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تبیین نقش ولایت‌فقیه در حكومت اسلامی گفت: نقش و جایگاه ولایت و رهبری در نظام ما و هوشمندی و بصیرت والای ولی‌فقیه در هدایت انقلاب و عبور از بحران‌ها بسیار سازنده و تاثیرگذار است به نحوی كه حكمت و درایت رهبر معظم انقلاب تاكنون تمام طراحی‌های اتاق فكر دنیای استكبار علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی كرده و عزت و اقتدار را نصیب ملت سرافرازمان كرده است.

وی ولایت و امت ولایت‌محور را دو نعمت بزرگ خداوند به ملت ما معرفی كرد و اظهار داشت: عزت، سربلندی، افتخار و پیروزهای ملت غیور ایران اسلامی مرهون وجود نعمت ولایت و حضور همیشه در صحنه امت ولایت‌محور است و این دو نعمت زمینه‌ساز و شرط ظهور منجی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی انقلاب اسلامی ایران را بسترساز زمینه ظهور حضرت حجت‌(عج) دانست و افزود: نبودن تبری به معنای عدم ایستادگی مسلمین در مقابل حاكمیت غیر الهی و عدم ولایت‌محوری در امت اسلام، دو عاملی هستند كه سبب طولانی شدن غیبت حضرت قائم(عج) شده‌اند و زمانی كه جهت گیری مردم برائت از حاكمیت‌های غیر الهی شده و بشر تشنه ولی خدا شود آنگاه ظهور صورت می‌گیرد و انقلاب اسلامی ما امروز زمینه و بستر برای ظهور را فراهم می‌كند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه نبرد رسانه‌ای را جنگ اول عصر حاضر و جهت‌ دهنده سایر نبردها توصیف كرد و گفت: امروز خط مقدم جبهه استكبار علیه انقلاب اسلامی همین نبرد رسانه‌ای است و كسانی كه در این عرصه فعالیت می‌كنند پیشتاز این جنگ و در خط مقدم آن قرار دارند.

وی ادامه داد: در سوره حجرات شرط اطلاع‌رسانی 'عدالت' عنوان شده و رعایت این اصل مهمترین ویژگی كار خبر و اطلاع‌رسانی است، چرا كه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی عدالت محور، یكی از شیوه‌های اهل بیت(ع) بوده است.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی با اشاره به نقش سازنده و تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی شفاف و عدالت‌محور گفت: روابط عمومی باید با ادبیات اسلامی و مطابق با شریعت مقدس اسلام تعریف شود لذا از بكارگیری شیوه‌ها و تعاریف غربی در این مجموعه باید جلوگیری كرده و رویكرد كار جهت‌گیری‌های كلان و تثبیت اركان انقلاب باشد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه نقش مشاركتی مردم در عرصه‌های انقلاب را از اركان و محورهای مهم نظام عنوان كرد و افزود: مشاركت و حضور كارساز مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره عامل اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی و شكست و خواری دشمنان و بدخواهان انقلاب بوده است، لذا با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری كه فرمودند' امروز بزرگترین مبارزه با آمریكا و استكبار خدمت به مردم است'، باید در اولویت‌بندی‌ها توجه به این امر مدنظر قرار گیرد.

همچنین در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، مسوول روابط عمومی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره بر شاخص‌ها و مولفه‌های اساسی مورد نظر در برنامه‌ها و فعالیت‌های اطلاع‌رسانی سپاه گفت: تعامل و ارتباط دایمی و فعال با اصحاب رسانه و طراحی و مهندسی سناریوهای خبری و رسانه‌ای متناسب با روش‌های علمی و تجربه شده در كنار توجه ویژه به سیاست‌‌ها و ملاحظات سپاه در حوزه خبر رسانی از عواملی بوده است كه در سال 90 موفقیت‌های قابل توجهی را برای خانواده روابط عمومی سپاه رقم زده است.

شریف اطلاع‌رسانی بموقع مواضع و دیدگاه‌های سپاه به افكار عمومی از طریق ابزارهای رسانه‌ای را از دیگر عناصر موفقیت روابط عمومی سپاه در سال جاری توصیف و تصریح كرد: پاسخگویی به افكار عمومی و انتقال سریع اخبار و اطلاعات مرتبط به رخدادهای خبرسازی چون عملیات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با جنایات گروهك منفور و تروریستی پژاك در شمال غرب كشور و نیز چگونگی شكار پهباد جاسوسی آمریكا در شرق كشور و ارائه گزارش‌های خبری- تصویری مناسب و غرورانگیز از رزمایش‌های سپاه در طول سال 90 كه با كمك و هم‌افزایی جامعه رسانه‌ای كشور صورت پذیرفت از جمله مصادیقی است كه رضایت اصحاب رسانه و نیز فرماندهان و مسوولان سپاه را بدنبال داشته است.

مسوول روابط عمومی كل سپاه در پایان با تقدیر و تشكر از همكاری مدیران، دست‌اندركاران و خبرنگاران جامعه رسانه‌ای كشور در پوشش خبری فاخر و تاثیرگذار كاركردها، توانمندی‌ها و دست‌آوردهای سپاه؛ معرفی روابط عمومی سپاه به عنوان سازمان برتر در سال 90 را مرهون عنایات حضرت ولی‌عصر(عج)، ولایت‌مداری كاركنان و محور قراردادن منویات فرماندهی معظم كل قوا ماموریت‌ها و فلسفه وجودی سپاه اعلام كرد.

وی همچنین تاكید كرد: روابط عمومی سپاه در سال آینده برنامه‌ای تحول و تعالی خود برای ارتقای ظرفیت‌ها و ابزارهای انحصاری اطلاع‌رسانی از جمله سایت سپاه نیوز و سامانه‌های خبری سپاه‌های استانی، راه‌اندازی گروه‌های تلویزیونی سپاه در مراكز استان های كشور و ساماندهی و فعال‌سازی پتانسیل موجود نزد شبكه خبرنگاران افتخاری سپاه و بسیج را با جدیت بیشتر دنبال خواهد كرد.

در این مراسم از مدیران و كاركنان فعال روابط عمومی سپاه با اهدای لوح سپاس نماینده ولی‌فقیه در سپاه توسط حجت‌الاسلام حاج‌صادقی تقدیر به عمل آمد.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: قرمز , عشق , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: