نباید اجازه داد برخی مسایل روابط ایران و آذربایجان را تحت تاثیر قراردهد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، 'سعید جلیلی' نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز /سه شنبه/ با 'صفر ابی اف' وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو كرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به همكاری های دو كشور در زمینه های مختلف، استفاده از ظرفیت های مشترك را امری مهم و در راستای حفظ منافع دو كشور دانست.

جلیلی افزود: نگاه ما به جمهوری آذربایجان ممتاز و راهبردی است.

وی خاطرنشان كرد: امنیت دو كشور ایران و آذربایجان به یكدیگر پیوسته است و نباید اجازه داد برخی مسایل روابط تهران - باكو را تحت تاثیر قرار دهد.

صفر ابی اف وزیر دفاع آذربایجان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در تقویت روابط فی مابین، اسلام را عامل ایجاد وحدت و نزدیكی دو ملت دانست.

وی تاكید كرد كه جمهوری آذربایجان به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا از خاك این كشور تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد.

در این دیدار همچنین دو طرف ضمن اشاره به زمینه مشترك تاریخی، فرهنگی و مذهبی ایران و آذربایجان بر گسترش مناسبات فی مابین و تقویت روابط دو كشور تاكید كردند.

سپهبد صفر ابی اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز گذشته در صدر یك هیات بلند پایه نظامی برای دیدار رسمی دو روزه از جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

سیام**9132





:: برچسب‌ها: لندن , شب , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: