وزیر كشور برای شركت در نشست سالانه كمیسیون مواد مخدر عازم اتریش شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، 'مصطفی محمد نجار' را در این سفر نمایندگان ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت امور خارجه، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی همراهی می كنند.

نشست سالانه كمیسیون مواد مخدر 22 تا 26 اسفند ماه جاری در مقر اروپایی سازمان ملل در وین برگزار می‌شود.

وزیر كشور قرار است در این نشست اقدامات جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به منظور مبارزه با مواد مخدر تبیین كند.

دبیر كل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین در حاشیه این نشست با معاون دبیركل و مدیر اجرایی UNODC، همتایان و روسای نمایندگان كشورهای شركت كننده و وزیر مبارزه با مواد مخدر كشورهای افغانستان و پاكستان در قالب ابتكار سه جانبه دیدار و درباره مسائل مشترك بحث و تبادل نظر كند.

براساس منشور سازمان ملل متحد، بررسی مسائل بین‌المللی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و موضوعات مربوطه بعهده شورای اقتصادی و اجتماعی موسوم به اكوسوك (Economic and Social Council) است.

اكوسوك از سال 1956 با استناد به ماده 68 منشور سازمان ملل، كمیسیون‌هایی از جمله كمیسیون مواد مخدر را ایجاد كرده تا ضمن بررسی تمامی ابعاد وضعیت مواد مخدر در جهان، ساز و كار بین‌‌المللی كنترل مواد مخدر را ارتقا دهد .

مباحث این نشست در زمینه‌های كاهش تقاضا، عرضه، مقابله با پولشویی و ارتقای همكاری‌های قضایی برای تقویت همكاری‌های بین‌المللی خواهد بود و در مدت برگزاری این نشست نیز نمایشگاهی از اقدامات و عملكرد جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر در معرض دید هیات‌های شركت‌كننده قرار خواهد گرفت.

اجتمام **9022**1572





:: برچسب‌ها: زنده , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: