نماینده فدراسیون فوتبال زمین حافظیه را تایید نكرد
نوشته شده توسط : abbuse

علیرضا زكی پور، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تلاشهای زیادی كه طی روزهای اخیر برای بهبود وضعیت زمین ورشگاه حافظیه شده اشاره كرد و افزود : قرار شده چاله های زیاد ورزشگاه را به وسیله غلتك برطرف كنیم ولی بعید به نظر می رسد زمین شایسته برگزاری دیدار فینالی باشد كه تمام دنیا شاهد آن هستند.

طبق تصمیم فدراسیون فوتبال قرار است دیدار فینال جام حذفی روز پنج شنبه 25 اسفند در ورزشگاه حافظیه شیراز میان تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر انجام شود.

پیش از این به ترتیب ورزشگاه های حافظیه شیراز و غدیر اهواز به عنوان محل برگزاری این دیدار تعیین شده بود ولی با اعتراض تیم شاهین بوشهر محل آن بار دیگر به حافظیه تغییر یافت.

دبیر هیات فوتبال فارس درباره دیدگاه نماینده فدراسیون فوتبال پس از بازدید از ورزشگاه حافظیه گفت: حسین عسكری مسوول كمیته داوران فدراسیون فوتبال كه به عنوان نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه حافظیه بازدید كرد ایرادی را وارد دانست كه ما نیز تلاش می كنیم تا روز بازی برطرف شود .

وی ادامه داد : به اتفاق نماینده فدراسیون با تورج موید مدیر كل ورزش و جوانان فارس دیدار كردیم و نماینده فدراسیون وضعیت نامناسب ورزشگاه و عدم تایید آن را به اطلاع مدیر كل رساند و گفت صلاح نمی دانم در این اینجا بازی برگزار شود .

این پیشكسوت فوتبال فارس ادامه داد: ابتدا اینكه در خصوص میزبانی ورزشگاه حافظیه پیش از تصمیم گیری هیچ گونه اظهار نظری از ما نگرفتند و در سازمان لیگ تصمیم گرفته شد كه حافظیه میزبان باشد .

زكی پور اضافه كرد : تا جایی كه من به یاد دارم زمین ورزشگاه حافظیه كه یك ورزشگاه پیر و فرسوده است همیشه مشكل داشته است و برای رفع آن باید حداقل یك سال وقت صرف كرد چرا كه نیاز به حدود یك متر خاك برداری دارد تا به صورت استاندارد در آید .

وی اضافه كرد : در مورخ 20 اسفند ماه از سوی غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ نامه ای خطاب به هیات فوتبال خوزستان زده شد كه 'محل بر گزاری فینال جام حذفی ورزشگاه غدیر این شهر می باشد و تمهیدات لازم در نظرگرفته شود' و رونوشت این نامه را هم برای هیات فوتبال فارس ارسال كردند.

زكی پور ادامه داد: بازهم در همین روز یعنی 20 اسفند نامه ای از سوی علی كاظمی دبیر سازمان لیگ خطاب به هیات فوتبال فارس ارسال شد كه در این نامه محل فینال جام حذفی را ورزشگاه حافظیه اعلام كردند و از ما خواستند تمهیدات لازم را برای انجام این بازی بخصوص مراسم پایانی را انجام دهیم .

دبیر هیات فوتبال فارس افزود:قرار شده چاله های زیاد ورزشگاه را به وسیله غلتك برطرف كنیم و بعید به نظر می رسد زمین شایسته برگزاری دیدار فینالی باشد كه تمام دنیا شاهد آن هستند.

طبق آخرین تصمیم سازمان لیگ فوتبال كه یكشنبه اعلام شد، قرارشده فینال جام حذفی فوتبال بین تیم های شاهین بوشهر و استقلال تهران روز پنج شنبه 25 اسفند 90 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود. ك/ 3

7368 / 675





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: