مادر نظامی كشته شده انگلیسی: به جنگ و خونریزی در افغانستان پایان دهید
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'كارلا كاتبرتسون' در این نامه كه پس از كشته شدن شش نظامی انگلیسی در استان هلمند برای كامرون ارسال شده، نوشته است: از شما خواهش می كنم به این خونریزی پایان دهید. نباید جوانان بیشتری در این منازعه جان خود را از دست بدهند.

وی افزوده است: وقتی 'نیتن' پسر 19 ساله من در سال 2008 در افغانستان كشته شد، تصور من این بود كه او برای هدفی مهم فدا شده است، ولی اكنون كه می بینم صدها نظامی دیگر پس از پسر من كشته شده اند، این سوال در ذهن من شكل گرفته است كه چرا سربازان ما باید برای جنگ به افغانستان فرستاده شوند؟

خانم كاتبرتسون تاكید كرد: این جنگی نیست كه ما بتوانیم در آن پیروز شویم، بنابراین بهتر است زودتر از آن كشور خارج شویم و جان افراد بیشتری را به خطر نیندازیم.

وی پس از ذكر برخی مشكلات خود و خانواده اش پس از مرگ پسر جوان شان، نوشته است: من غم از دست دادن فرزند را چشیده ام و به همین دلیل نمی خواهم ببینم كه هر روز خانواده های بیشتری داغدار می شوند.

'جنگ در افغانستان بیش از دو جنگ جهانی طول كشیده و این واقعا مسخره است... ما باید هرچه زودتر اداره افغانستان را به مردم آن كشور واگذار كنیم و سربازان مان را به خانه بازگردانیم.'

پس از كشته شدن شش نظامی انگلیسی در افغانستان در هفته گذشته، مخالفت با جنگ افغانستان در محافل سیاسی و رسانه ای انگلیس تشدید شده و بار دیگر این سوال كه حضور نظامی در افغانستان چه نتیجه ای داشته است؟ بطور جدی در میان افكار عمومی مطرح شده است.

انگلیس در حال حاضر 9 هزار و 500 نظامی در افغانستان دارد و بر اساس آمارهای رسمی از ابتدای جنگ نیز 404 سرباز خود را در آن كشور از دست داده است.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: عشق , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: