روسیه ابراز نگرانی خود را در خصوص اوضاع غزه اعلام كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه رسمی اعلام كرد كه شدت گرفتن درگیری های مسلحانه در جنوب اراضی اشغالی و نوار غزه كه منجر به كشته شدن دهها نفر شد ، موجب نگرانی جدی روسیه است.

مركز مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه در این بیانه اعلام كرد، دست كم 16 فلسطینی بر اثر حملات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی كشته و حدود 20 نفر مجروح شدند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، چند نفر از اعضای هیات رهبری 'كمیته های مقاومت مردمی' و اعضای 'جهاد اسلامی' در میان كشته شدگان و مجروحان هستند.

در اعلامیه وزارت امور خارجه روسیه گفته شده است: ما از دو طرف دعوت می كنیم حداكثر خویشتن داری را از خود نشان داده و همه كارهای لازم را برای بر قراری آرامش و از سرگیری گفتگو بر اساس موازین شناخته شده حقوقی- بین المللی انجام دهند.

در این اعلامیه خاطرنشان شده است ، هرگونه اقدام خشونت آمیزی كه برای اهالی غیر نظامی مرگبار است، باید به طور جدی متوقف شود.

بر اساس این گزارش،بان كی مون دبیركل سازمان ملل متحد فردا ( دوشنبه) دیدار گروه چهارجانبه میانجیان مناقشه خاور نزدیك را در سطح وزیران تشكیل می دهد. انتظار می رود سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از طرف این كشور در این دیدار شركت كند.

نمایندگان روسیه، آمریكا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد جزو گروه چهارجانبه میانجیان مناقشه خاور نزدیك هستند. آخرین دیدار این گروه در ماه سپتامبر سال گذشته در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورك برگزار شد.

1592

**2351**





:: برچسب‌ها: رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: