ستاد ملی زن و خانواده فردا آغاز به كار می كند
نوشته شده توسط : abbuse

'فریبا حاج علی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: ستاد ملی زن و خانواده در مركز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری مستقر است.

وی با بیان اینكه مصوبات ستاد ملی زن و خانواده نیاز به تصویب در هیچ دستگاه یا نهاد اجرایی ندارد، گفت: مصوبات این ستاد همانند مصوبات هیات دولت است و از قابلیت ابلاغ به تمام دستگاه های اجرایی برخوردار است.

وی با بیان این كه رییس‌جمهوری، معاون اول رییس‌جمهوری و هفت وزیر از جمله وزیر دادگستری اعضای این ستاد هستند ، گفت: یكی از معاونان رییس قوه‌ قضاییه، رییس فراكسیون زنان و امور خانواده مجلس شورای اسلامی ، نماینده صدا و سیما و نماینده یا رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز از دیگر اعضای ستاد ملی زن و خانواده هستند.

حاج علی تاكید كرد وظیفه اصلی این ستاد برنامه‌ریزی سیاست‌های اجرایی حوزه زنان و خانواده است وامیدواریم با تشكیل این ستاد، بسیاری از مشكلات زنان با بررسی های تخصصی و حضور صاحبنظران حل شود.

وی گفت: نخستین جلسه ستاد ملی زن و خانواده فردا - چهارشنبه - در محل دفتر معاون اول رییس جمهوری با بررسی آیین‌نامه‌های داخلی و سند جامع تشكیل،‌ تحكیم و تعالی نهاد خانواده برگزار می‌شود.

اجتمام**9134 **1572





:: برچسب‌ها: درختان , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: