مدیر حوزه های علمیه: وظیفه همگان پیگیری اهداف شهداست
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، آیت الله 'مرتضی مقتدایی'، پنجشنبه شب در همایش تجلیل از شهدای جهاد علمی كشور در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم افزود: شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تاكنون همه برای اعتلا، استقلال و حفظ تمامیت ارضی كشور خون خود را نثار كردند و بر ما واجب است كه پیگیر اهداف و خواسته های آنان باشیم.

وی ادامه داد: پیشرفت و ترقی علمی كشور هدف دانشمندان شهید هسته ای بود و این هدف به نیكی از سوی برادران و خواهرانشان در سراسر این مرز و بوم تحقق خواهد یافت.

مقتدایی در ادامه، ترور را آخرین حربه دشمن برای انسداد راه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح كرد: تحریم ها، تهدیدها و ترور همانطور كه از ابتدای انقلاب بوده و خدشه ای بر اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی وارد نكرده از این به بعد هم اثر نخواهد داشت.

وی ملت ایران بویژه دانشجویان را ذخایری برای نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تغییر رشته های دانشگاهی دانشجویان پس از ترور شهیدان 'مصطفی احمدی روشن' و 'رضا قشقایی' نشان تعهد و شجاعت آنان در برابر استكبار و دشمنان قسم خورده انقلاب است.

مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیاتی از قرآن كریم و احادیث اهل بیت(ع) گفت: این دانشمندان و همه شهیدان راه اسلام و انقلاب زنده هستند.

وی ادامه داد: نباید بگوییم جای شهیدان خالی است چرا كه آنان نزد پرورگارشان خشنود و شادمان هستند.

7405/ 550/607





:: برچسب‌ها: غروب , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: