دشمنان با حضور گسترده مردم در انتخابات عقب نشینی كردند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدحسین موسی پور' چهارشنبه شب در جمع مردم منطقه مهدیه و توانیر قم افزود: مردم آگاه، با بصیرت و ولایتمدار كشورمان در 12 اسفند، همه دسیسه های شوم دشمنان را خنثی كرده و آنها را در بهت و حیرت و سردرگمی فرو بردند.

وی با بیان اینكه عرصه انتخابات میدان مبارزه و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب بود، خاطرنشان كرد: بدخواهان و معاندان نظام اسلامی پس از شكست در جریان فتنه همه توان خود را برای ضربه زدن به كشورمان به كار گرفته و آمدند تا با تشدید تحریم ها و تهدیدات، مردم را از نظام اسلامی دلسرد سازند.

استاندار قم همچنین تصریح كرد: مستكبران غربی می خواستند پایه های عزت و اقتدار نظام اسلامی كه ریشه در اعتماد مردم دارد را سست نمایند تا به اهداف و توطئه های شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به وابستگی دولت آمریكا به لابی های صهیونیستی خاطرنشان كرد: اوباما در سخنان خود به صراحت اعلام كرد كه صحبت درخصوص حمله نظامی به ایران اشتباه است.

استاندار قم دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه روند خدمت رسانی به مردم در دولت نهم و دهم شتاب مضاعفی گرفته است، اظهار داشت: تاكنون اقدامات بسیاری برای رشد و توسعه و عمران استان قم انجام شده است، اما همچنان برای رسیدن به سطح مطلوب، باید گام های بلندی برداریم.

8146/ 550/





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: