كرانچار: از تیم النصر شناخت خوبی داشتم
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'زلانكو كرانچار' شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل النصر امارات در جمع خبرنگاران افزود: این پیروزی را به تیم خود و هواداران سپاهان تبریك می گویم.

وی اظهارداشت: ما از قبل می دانستیم كه النصر بازی دفاعی انجام خواهد داد و به همین دلیل با شیوه 4، 3، 3 بازی كردیم و بسیار خوشحالم كه این پیروزی می تواند تیم ما را رو به جلو ببرد.

وی تصریح كرد: به تیم النصر هم تبریك می گویم كه این تیم خوب بازی كرد، اما پیروزی حق سپاهان بود.

وی درمورد اینكه 'لوكاتونی' بازیكن تیم النصر نتوانست عملكرد مناسبی داشته باشد گفت: این موضوع بخاطر این بود كه سید 'جلال حسینی' و 'محسن بنگر' توانستند بخوبی وظایف خود را انجام دهند.

وی افزود: البته ما در نیمه دوم تغییراتی را بوجود آوردیم و به پرشیانو و لوكاتونی بازیكنان النصر اجازه فضاسازی ندادیم.

وی درمورد عملكرد 'برونو سزار' زننده گل سپاهان هم گفت: سزار بازیكن خوبی است و می تواند بهترین از این هم باشد و من اعتقاد زیادی به این بازیكن دارم اما ترجیح می دهم از او به موقع و در زمان مناسب استفاده كنم.

وی درمورد لوكاتونی بازیكن مشهور ایتالیایی كه به تیم النصر آمده و تبلیغات زیادی درباره این بازیكن در رسانه های منطقه بازتاب زیادی داشت گفت: تبلیغات این بازیكنان بیش از عملكرد آنهاست و تونی برای لیگی مانند امارات خوب است اما لیگ آسیا دارای بازیكنان قدرتمندی است كه از سرعت و كیفیت بالاتری برخوردار هستند.

وی درمورد حضور 'نوید كیان' و 'عماد رضا' در نیمه دوم این دیدار اظهارداشت: تصمیم براین بود كه از این دو بازیكن در نیمه دوم استفاده كنیم زیرا 'محرم' بازی ساز خوبی است و عماد رضا هم از سرعت بالایی برخوردار است و بنابراین باید زمانی به بازی گرفته می شدند كه از انرژی لازم برخوردار باشند و بتوانند فضای بسته تیم النصر را باز كنند.

كرانچار خاطرنشان كرد: ضمن اینكه این دو بازیكن مصدوم بودند و به تازگی از مصدومین رها یافتند و در اردوی تركیه نیز نتوانستند در همه تمرینات تیم ما بازی كنند اما خوشحالم كه اكنون سلامتی خود را بدست آوردند.

وی از تماشاگران این تیم هم تشكر كرد و گفت: آنها با حضور خود در ورزشگاه به بازیكنان انگیزه دادند.

تیم سپاهان موفق شد در بازی عصرامروز (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم النصر امارات را یك بر صفر شكست دهد.

7132/1011





:: برچسب‌ها: سیاتل , تایوان , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: