شطرنج‌بازان روسیه و گرجستان صدرنشین جام خزر شدند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان دور هشتم این رقابت ها، 'اولگ كرنیف' از روسیه و 'گیگا كاپارادزه' از گرجستان با كسب 5/6 امتیاز درصدر جدول گروه A این دوره از رقابت ها كه شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2100 حضور دارند، قرار گرفتند.

همچنین 'اصغر گلی زاده'، 'پویا ایدنی' و سید'حامد موسویان' از ایران، 'فرید عباس اف' از جمهوری آذربایجان، 'سرگئی تیویاكف' از هلند و 'لئون بابوجیان' از ارمنستان با كسب شش امتیاز در تعقیب صدرنشینان جدول A این دوره از رقابت ها هستند.

در جدول گروه B كه شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2100 حضور دارند، 'مراد نوری' از جمهوری آذربایجان، 'سولخان سیربیلادزه' از گرجستان، 'رضا میرزاجانی'، 'علی موسوی' و 'رضوانی' از ایران با كسب هفت امتیاز درصدر قرار گرفتند.

در رقابت های جدول C كه بانوان حضور دارند؛ 'مهرنوش زوارموسوی' از ایران با كسب 5/6 امتیاز صدرنشین است، 'كیمیا مرادی' دیگر شطرنج باز ایرانی با كسب شش امتیاز و 'گلناز جعفری' با كسب 5/5 امتیاز در مكان های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین در پایان دور هشتم رقابت های گروه D كه شطرنج بازان زیر 14 سال حضور دارند، 'آرین یوسفی كیا' از ایران با كسب 5/7 امتیاز درصدر قرار گرفت، 'محمدامین مولایی' و 'آرین بشیری' از ایران با كسب 5/6 امتیاز در تعقیب صدرنشین می باشند.

دهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور حدود 530 شطرنج باز از ایران و 11 كشور خارجی در شهرستان رشت آغاز شده است.

شطرنج بازان حاضر در این دوره از رقابت ها در چهار جدول و به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند.ك/2

7285/695





:: برچسب‌ها: حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: