سرمربی تیم هاكی آذربایجان غربی:مصمم به پیروزی در دیدار فینال هستیم
نوشته شده توسط : abbuse

رجب نورانی روز دوشنبه با ابراز خرسندی از راهیابی تیمش به دیدار پایانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از همان روز اول بجز پیروزی و كسب مقام قهرمانی به چیز دیگری فكر نكردم و این تفكر را به بازیكنانم نیز انتقال داده ام.

وی، تیم نفت و گاز گچساران حریف دیدار پایانی را یكی از تیمهای خوب و قدرتمند این فصل از رقابتها دانست و افزود: این تیم از بازیكنان با تجربه و ملی پوشی بهره می برد كه همگی تجربه بازی در رقابتهای آسیایی و جهانی دارند.

سرمربی هاكی آذربایجان غربی اظهار كرد: تیم گچساران عنوان قهرمانی چندین دوره لیگ برتر ایران را در كارنامه دارد و ما كار سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت.

نورانی افزود: تیم حریف از حمایت مالی خوبی برخوردار است و این امر انگیزه بازیكنانش را مضاعف كرده است ولی باید اعتراف كنم كه شاگردان من غیرت و همت جمعی را همواره در كنار ورزش به خوبی رعایت كرده و سرلوحه كارشان قرار داده اند.

وی تیمش را جوانترین تیم حاضر در لیگ امسال عنوان كرد و افزود: میانگین سنی بازیكنان تیم هاكی آذربایجان غربی 20 سال است و تنها تیمی است كه تركیب تیمش از بازیكنان كاملا بومی تشكیل می شود.

نورانی ادامه داد: امسال با تیمی جوان و پرانرژی وارد مسابقات شده ایم و نتایج بسیار قابل قبول و درخشانی را نیز كسب كرده ایم.

نورانی افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل هایی كه از تیم نفت و گاز گچساران انجام داده ایم، برنامه های لازم در خصوص ارائه یك بازی خوب و منسجم به بازیكنان گوشزد شده است.

وی اظهار كرد: حضور شش ملی پوش جوان و پرانرژی درتیم ما انگیزه مضاعفی به بازیكنان داده است و این امر امیدهای ما را برای كسب عنوان قهرمانی كشور پررنگتر كرده است.

رجب نورانی به كمك مهدی سلیمانی و سرپرستی ابراهیم قاسمی هدایت تیم هاكی آذربایجان غربی را بر عهده دارد.

رضا نوروززاده، محمد كریمی، محمد اثنی عشری، جواد گل محمدی، امیر حیدری و رضا عبادی شش ملی پوش حاضر در این تیم هستند.

نورانی در حال حاضر مربیگری تیم ملی هاكی كشوررا نیز بر عهده دارد.

فینال ششمین دوره مسابقات لیگ برتر هاكی باشگاه های كشور ساعت 11 فردا بین تیمهای آذربایجان غربی و نفت و گاز گچساران در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

پیش از این مسابقه، دو تیم شهرداری اراك و مسكن و شهرسازی گلستان برای كسب عنوان سومی در دیدار رده بندی با یكدیگر به رقابت می پردازند.

7126/581





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: