190 نماینده مجلس نهم شناخته شدند/ تداوم شمارش آرا در 23 حوزه انتخابیه
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات كشور، 'مصطفی محمد نجار' بعدازظهر یكشنبه و دقایقی پیش در جمع خبرنگاران افزود: از 207 حوزه انتخابیه اصلی در سراسر كشور فقط شمارش آرای 23 حوزه به پایان نرسیده است و مابقی پایان یافته است.

وی اظهار داشت: 30 كرسی مجلس شورای اسلامی با 60 نامزد به دور دوم راه یافتند.

وزیر كشور ادامه داد: تا این لحظه 44 هزار و 708 صندوق شمارش شده است.

محمدنجار تصریح كرد: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نیز شمارش صندوق ها ادامه دارد و امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم نتایج را اعلام كنیم.

وزیر كشور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات كشور در دومین روز اعلام نتایج آرا گفت : تا ساعت 14 و 30 دقیقه در 44 هزار و 707 شعبه در سراسر كشور ، 29 میلیون و 464 هزار و 422 رای شمارش شده است.

وی در باره آخرین نتایج شمارش آرا در استان تهران اظهار داشت: همكاران ما در وزارت كشور در تلاش هستند تا هرچه سریعتر كار شمارش آرا در این استان انجام شود اما طبق گفته های قبلی در 48 تا 72 ساعت كار شمارش آرا به پایان می رسد.

محمدنجار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه شورای نگهبان عنوان كرده كه ملاك شمارش آرا دستی است نه رایانه ای، اظهار داشت : ما از قبل با شورای نگهبان به توافق رسیده ا یم و همان طور كه دیدید در روز 12 اسفند انتخابات در سراسر كشور چه به صورت دستی و چه به صورت الكترونیكی با آرامش كامل برگزار شد.

وی افزود:در شعبه هایی كه از سیستم الكترونیكی استفاده شده ، كار شمارش آرا سریعتر صورت گرفت و در همین راستا شورای نگهبان اظهار رضایت داشت.

وزیر كشور تصریح كرد: تاكنون شكایات های مختصری نیز گزارش شده كه براساس قانون بررسی و رسیدگی خواهد شد.

سیام** گ.س** 9129 1568





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: