آثار جشنواره هنرهای تجسمی سطح بینش جامعه را منعكس می كند
نوشته شده توسط : abbuse

'عبدالحمید قدیریان' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا افزود:نمایشگاه هایی شامل جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای اهل تفكر و تعمق بسیار جذاب است چرا كه بدون پژوهش و به راحتی می توانند نگاهی جامعه شناختی به محیط پیرامون خود و افراد جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد:فراهم كردن امكان بررسی گویش های فكری جامعه یكی از مزیت های برگزاری جشنواره هایی از این دست است و ایجاد فرصتی برای رقابت و افزایش انگیزه هنرمندان از دیگر نتایج این رویدادهای هنری است.

داور بخش فیلم چهارمین دوره جشنواره تجسمی فجر توضیح داد:رقابت فیلم های تجسمی برای نخستین در این رویداد هنری گنجانده شد،اما آثار قابل توجه و متفاوتی به دبیرخانه ارسال شد كه تعدادی از آنها به هنرمندان و برخی نیز به تكنیك ها و رشته های هنری پرداخته بودند.

این هنرمند نقاش ادامه داد:هنرهای تجسمی ما در همه رشته های تصویری است و هر چه در فرم و محتوای این حوزه كنكاش و تلاش شود جای كار بسیار دارد.

قدیریان یادآورشد كه به كمك سینما،لایه های پنهان هنرهای تجسمی بیش از پیش به جامعه و مردم معرفی شود.

وی سینما را به لحاظ توجه به موضوع های هنری فقیر دانست و تاكید كرد: تشویق فیلمسازان به ساخت آثاری با موضوع هنر و هنرمندان می تواند خلا یادشده را برطرف كند.

قدیریان اظهار امیدواری كرد كه سال آینده ،به همت هنرمندان شاهد نگاه تخصصی تردر زمینه انتقال مفاهیم با توجه به فرم در آثارفیلمسازان باشیم.

برنامه پایانی جشنواره چهارم هنرهای تجسمی فجر عصر امروز در تالار وحدت برگزار می شود.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: