سركرده منافقین به چادر نشینی در مرز اردن رضایت داد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور كشور)، مریم رجوی سركرده گروهك تروریستی منافقین برای جلوگیری از اخراج و انتقال اعضا به كمپ لیبرتی كه موجب فروپاشی فرقه اش می شود، ضمن التماس به وزیر امور خارجه آمریكا، چادر نشینی در مرز اردن را پیشنهاد داد.

با توجه به قطعی شدن اخراج از پادگان اشرف و انتقال آنها به كمپ لیبرتی و با در نظر گرفتن شرایط پذیرش پناهندگی كه به صورت انفرادی می باشد، هر یك از افراد می توانند برای خود تصمیم گیری نمایند كه این موضوع سبب فروپاشی تشكیلات منافقین در عراق می شود.

همچنین پیش از این دولت عراق مطابق با قوانین پناهندگی در اخراج گروه اول از اعضای منافقین، اجازه انتقال لوازم اضافی كه اغلب آنها تجهیزات جاسوسی و نظامی بودند را به منافقین نداد.

از همین رو سركرده منافقین قصد دارد برای جلوگیری از فروپاشی فرقه اش مكان دیگری غیر از كمپ لیبرتی پیدا كند تا امكان انتقال اعضا به صورت متمركز و همچنین جابه جایی لوازم و ادوات نیز فراهم شود.

التماس های سركرده منافقین برای جلوگیری از انتقال به لیبرتی سبب شده كه چادر نشینی در مرز اردن را برای اسكان موقت و با هزینه این گروهك پیشنهاد دهد.

در بیانیه سركرده منافقین آمده كه این گروه حاضر است به نزدیكی مرز اردن رفته و با تسطیح زمین و نصب چادر در این منطقه -كه زمان آغاز حمله آمریكا به عراق در سال 2003 اردوگاه پناهجویان بوده است- به صورت موقت مستقر شود.

سیام** 9129 1418





:: برچسب‌ها: جشن تولد , ساحل , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: