'سیر و سركه' مجموعه نوروزی شبكه دو سیما شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، شبكه دو سیما دو مجموعه 'سهمی برای دوست' به كارگردانی مسعود اطیابی و تهیه كنندگی بهروز مفید و 'سیر و سركه' به كارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌كنندگی ابراهیم زاهدی‌فر را به عنوان گزینه های نوروزی در دست ساخت داشت.

'سهمی برای دوست' مضمونی اجتماعی داشت و فیلمنامه ' سیر و سركه' در قالب طنز به رشته تحریر درآمده بود كه در نهایت نیز دست اندركاران شبكه دو سیما یك مجموعه طنز را برای نوروز 91 مخاطبان خود انتخاب كردند.

'سیر و سركه' كه تاكنون 70 درصد تصویربرداری آن انجام شده است بر اساس فیلمنامه ای از 'مجتبی خشك دامن' روایتگر پیرزنی روستایی است كه به دعوت پسرش كه در خارج از كشور زندگی می كند، آماده سفر می شود.

همچنین 'ناصر چشم آذر' ساخت موسیقی این مجموعه نوروزی را بر عهده دارد و 'بابك رضاخانی' نیز همزمان با تصویربرداری مجموعه، آن را تدوین می كند.

پروین قائم‌مقامی، فردوس كاویانی، پری امیرحمزه، حمید ابراهیمی بهرام شاه محمد لو، سوسن مقصودلو، سهیلا گلستانی، محمد بحری، گلچهره سجادیه، فرزانه نشاط و ابوالفضل شاه كرم از بازیگران این مجموعه هستند.

علیرضا قاضی مدیر تصویربرداری، داریوش صادق پور مدیر صدابرداری، سودابه خسروی طراح گریم و شهرام زادهی مدیر تولید این مجموعه است و طراحی لباس را فریبا مهبد بر عهده گرفته است.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: دریاچه , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: