دختران دانش آموز اسكی باز كشور خواستار توجه بیشتر مسوولان شدند
نوشته شده توسط : abbuse

آنان روز پنجشنبه در حاشیه این مسابقات در دیزین كرج به خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: تعامل بیشتر هیات های اسكی استانها و انجمن های دانش آموزی این رشته می تواند زمینه توسعه و رونق بیش از پیش اسكی دانش آموزی را فراهم كند.

آنان معتقدند: در اختیار قرار دادن وسایل اسكی با قیمت مناسب و حمایت یارانه ای می تواند زمینه استفاده و جذب بیشتر علاقه مندان به این رشته ورزشی را به دنبال داشته باشد.

' مارال سولقانی ' اسكی باز شركت كننده در این مسابقات از استان البرز گفت: برگزاری برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر به صورتی كه به درس دانش آموزان لطمه ای وارد نكند، می تواند موفقیت های بیشتری را در عرصه ملی و برون مرزی برای اسكی بازان به همراه داشته باشد.

وی كه دانش آموز مقطع راهنمایی است، افزود: در اختیار قرار دادن وسایل ورزشی با قیمت مناسب و حمایتی می تواند دانش آموزان را در این رشته ورزشی یاری رساند.

' حدیث احمدی ' یكی دیگر از اسكی بازان دانش آموز كشورمان در دیزین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خواستار توجه بیشتر مسوولان فدراسیون اسكی و وزارت آموزش و پرورش به این رشته شد.

وی افزود: درصورت توجه به برنامه های آموزشی و برگزاری مسابقه های مستمر و همچنین اردوهای آمادگی، موفقیت های بیشتری در عرصه های ملی و برون مرزی خواهند داشت.

مسوول انجمن اسكی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش كشور در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینكه این دومین سالی است كه مسابقات اسكی دانش آموزان دختر كشور برگزار می شود، اما با تمام كاستی ها ، ورزشكاران این رشته خوب درخشیدند.

' گیتی كیا شمشكی ' افزود: انتظار می رود مسوولان فدراسیون اسكی، مدیران استانها و انجمن های این رشته ورزشی، زمینه موفقیت بیشتر را برای دانش آموزان دختر اسكی باز فراهم كنند.

وی یادآورشد: همه می دانیم وسایل و تجهیزات این رشته ورزشی گران است و برای اینكه همه علاقه مندان بویژه دانش آموزان بتوانند جذب این رشته مفرح و زیبا شوند لازم است مسوولان وسایل و تجهیزات اسكی را با قیمت مناسب در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

مسوول اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان البرز هم به خبرنگار ایرنا گفت : تمامی مسوولان استان البرز ، بخش آسارا ، دیزین و مسوولان انجمن اسكی دانش آموزی استان تلاش كردند تا دومین دوره مسابقات اسكی دانش آموزی قهرمانی كشور به نحو احسن برگزار شود.

' علی عمران سولقانی ' افزود: برگزاری این رقابتها در دیزین بیانگر توجه آموزش و پرورش به ورزش اسكی برای دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی بویژه دختران اسكی باز است.

وی یادآورشد: برگزاری برنامه های آموزشی، تمرینات و مسابقات مستمر علاوه بر مدال آوری و قهرمان پروری در بخش دانش آموزی، زمینه خوبی برای پشتوانه سازی تیمهای ملی رشته های مختلف ورزشی است .

سولقانی كه علاوه بر مسوولیت اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش البرز ، سرپرست هیات اسكی در این استان و دبیری فدراسیون این رشته ورزشی را بر عهده دارد افزود: با استفاده صحیح و اصولی از تجربیات مربیان و پیشكسوتان ورزش اسكی می توانیم در آینده شاهد موفقیت های بیشتر دانش آموزان در رقابتهای كشوری و برون مرزی باشیم .

وی اضافه كرد: با برنامه ریزی مناسب دست اندركاران اسكی دانش آموزی البرز و مدیریت و همكاران پیست بین المللی دیزین، مسابقات دانش آموزی دختران كشور علی رغم هوای برفی و توفانی امروز، در سطح فنی بالایی برگزار شد .

به گفته وی ، اكنون در كشور حدود 200 دانش آموز پسر و 120 دانش آموز دختر سه مقطع تحصیلی در استانهای صاحب اسكی ساماندهی شده اند.

پیست بین المللی دیزین در فاصله 85 كیلو متری شمال شرقی كرج و در دامنه جنوبی رشته كوه البرز قرار دارد . ك/4

694/1027





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: