سرمربی تیم فوتسال حجاب:با اختلاف بیشتری باید از سد فردوسی می گذشتیم
نوشته شده توسط : abbuse

'آمنه محمودی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش خوبی مقابل فردوسی مشهد داشتیم، ولی بازیكنان ما اگر دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشتند، با نتیجه بهتری این دیدار را به پایان می رساندیم.

وی با اشاره به اینكه در دور رفت نیز با نتیجه خوبی برابر فردوسی مشهد به پیروزی رسیده بودیم، اظهاركرد: حریف خراسانی ما در این بازی نسبت به دیدار رفت، عملكرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین كار تیمش در ادامه لیگ برتر را دشوار دانست و اضافه كرد: با تقویت تیم ها به لحاظ مالی و جذب بازیكنان جدید، كار ما برای اینكه همچنان جزو مدعیان و بالانشینان لیگ بمانیم، سخت تر شده است.

محمودی، 'انگیزه بالا و صمیمیت بازیكنان با یكدیگر' را دو امتیاز بزرگ تیمش خواند و گفت: با استفاده از همین دو فاكتور تاكنون توانسته ایم بدون در اختیار داشتن امكانات و منابع مالی، نتیجه گیری خوبی داشته باشیم.

وی در پایان به بازی تیم خود برابر صنعت نفت آبادان در هفته آینده اشاره كرد و افزود: اگر چه كار سختی در خوزستان پیش رو داریم، ولی برای كسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

تیم حجاب قزوین در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان كشور بعدازظهر امروز با حساب 8 بر 4 از سد میهمان خود، فردوسی مشهد گذشت.

7392/ 614/ 1644





:: برچسب‌ها: سنگ , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: