مردم كردستان آماده برگزاری انتخابات فراگیر هستند
نوشته شده توسط : abbuse

'ایرج حسن‌زاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهانیان نگاه ویژه ای به انتخابات ایران اسلامی دارند و ما موظف هستیم تا با حضور خود در پای صندوق های رای و تحقق مشاركت حداكثری موجب شكست توطئه های دشمنان شویم.

وی گفت: مراحل مختلف انتخابات اعم از شكل‌گیری هیات‌های اجرایی، هیات نظارت و بازرسی در این استان در كمال صحت انجام شده است.

رییس ستاد انتخابات كردستان افزود:برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات 12 جلسه توسط ستاد انتخابات این استان برگزار شده است.

حسن زاده بیان داشت: ما به عنوان جایگاه اجرایی وظیفه پیش‌بینی رخدادها و وقایع غیرمنتظره را نیز برعهده داریم به همین منظور تعدادی ماشین‌ آلات از جمله لودر، بولدزر و غیره تهیه شده كه به شعبات اخذ رای به ویژه در شهرهایی كه در معرض كولاك و برف خواهند بود، فرستاده شود.

وی بازگو كردن توفیقات نظام را از وظایف مسوولان خواند و خاطرنشان كرد: مدیران با بیان دستاوردهای نظام باید مانع از فعالیت افرادی كه درصدد دلسرد كردن مردم از انقلاب هستند، شوند.

رییس ستاد انتخابات استان كردستان گفت: متاسفانه افرادی با سوء‌ استفاده از فرصت انتخابات و روشنفكر جلوه‌دادن خود اقدام به سیاه‌نمایی و زیرسوال بردن خدمات نظام می‌كنند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان هزار و 56 شعبه اخذ رای در كردستان برای جمع آوری آرای مردمی پیش بینی شده اند كه از این تعداد 493 شعبه ثابت و 563 شعبه نیز سیار هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان كردستان نیز گفت: مردم انقلابی كردستان با بصیرت و آگاهی والای خود نماینده اصلح را انتخاب كنند.

'مراد جعفری' پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم فهیم و انقلابی كردستان با حضور پرشور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات سومین میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری همگام با سراسر كشور در روز 12 اسفندماه یكبار دیگر حمایت خود را از ارزش های مقدس نظام مقدس جمهوری اعلام خواهند كرد.

وی گفت:انتخابات در كردستان در پنج حوزه انتخابیه (سنندج، دیواندره، كامیاران)،(سقز، بانه)،(قروه، دهگلان)،(مریوان و سروآباد) و بیجار برگزار می شود.

وی در ادامه به ویژگی های نامزدهای اصلح اشاره كرد و افزود:كسی كه مسوولیت وكالت مردم را عهده دار خواهد شد باید از همه لحاظ دارای قابلیت، توانایی و مدیریت مناسب برای تحقق خواسته های قانونی مردم باشد.

جعفری گفت: رای مردم در انتخابات تاثیر فراوانی در تعیین سرنوشت كشور و مسیر توسعه و عمران و آبادانی میهن اسلامیمان دارد و هر نماینده كه از سوی مردم به مجلس راه می یابد باید نسبت به مسوولیت خود در قبال مردم متعهد باشد.

دبیر ستاد انتخابات كردستان از مردم خواست تا در انتخابات همچون سایر عرصه های انقلاب حضوری گسترده داشته و بار دیگر رابطه نزدیك ملت و مسوولان نظام در مسیر اداره كشور به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: دشمنان انقلاب و استكبار جهانی همواره درصدد دور ساختن مردم از مسوولان هستند بنابراین همه موظف هستیم كه با پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب و دیگر مسوولان خدمتگزار انقلاب با مشاركت حداكثری در انتخابات دسیسه های دشمنان را با شكست روبه روكنیم.

533 / 640





:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: