استاندار خراسان شمالی: حضور گسترده در انتخابات باعث اقتدار نظام است
نوشته شده توسط : abbuse

'ابوطالب شفقت' عصر چهارشنبه در 'همایش مجریان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد' افزود: مطمئن باشید حضور گسترده در این صحنه ایجاد مجلسی قوی را رقم خواهد زد.

وی گفت: از آثار دیگر حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند ماه تقویت موج بیداری ملتهای آزادیخواه دنیا و ورود یكی پس از دیگری آنها به میدان مبارزه با صهیونیسم و اعلام انزجار از وجود غده سرطانی رژیم غیرمشروع اشغالگر قدس خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی همچنین وظیفه مجریان انتخابات را در برگزاری آن بسیار خطیر دانست و افزود: شما در اخذ آرای مردم در روز 12 اسفند ماه باید بر اساس قانون و ضوابط انتخابات عمل كنید.

شفقت از فراهم بودن بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور در حوزه های انتخابیه این استان خبر داد و گفت: انشاء الله مردم با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رای بار دیگر مشت محكمی بر دهان بیگانگان خواهند زد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی نیز به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان كرد: در 33 سال اخیر از ظرفیت ملت ایران در بخشهای مختلف از جمله حضور در انتخابات استفاده شده كه اقتدار امروز نظام به بركت همین حضور است.

حجت الاسلام 'مصطفی عبداللهی' اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات باشكوه مجلس در این استان همه امكانات و مقدمات فراهم شده است.

وی خطاب به مردم افزود: به كسی رای دهید كه ولایی، كارآمد، رویكردش با گفتمان امام راحل نزدیكتر و با مدیران ارزشی هماهنگتر باشد.

در حوزه انتخابیه بجنورد شامل شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه 450 شعبه برای جمع آوری آرای واجدان شرایط در نظر گرفته شده كه 286 شعبه آن در بجنورد، 94 شعبه در مانه و سملقان، 44 شعبه در جاجرم و 26 شعبه در گرمه مستقر می شود.

این حوزه انتخابیه دارای دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است كه 12 نامزد برای آن رقابت دارند.ك/2

623/626





:: برچسب‌ها: مکزیک , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: