وزیر ارشاد هتك حرمت نیروهای آمریكایی به قرآن كریم را به شدت محكوم كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید محمد حسینی در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اینگونه اقدام ها قطعا به نفع آمریكایی ها نیست و منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات مسلمانان و مردم سراسر جهان و تشدید تنفر آنها از آمریكا خواهد شد.

این عضو كابینه خاطرنشان كرد: این گونه اقدام های توهین آمیز نسبت به قرآن، افزایش شمار طرفداران این كتاب مقدس در بین مردم جهان و گرایش بیشتر آنها به سوی دین اسلام را به دنبال خواهد داشت.

** برگزاری اولین جشنواره مد و لباس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس خبر داد و گفت: این جشنواره امروز و به عنوان بخشی از جشنواره های دهه فجر برگزار می شود.

** بیمه تكمیلی هنرمندان، روزنامه نگاران و اهالی فرهنگ

حسینی همچنین اعلام كرد: روز گذشته (سه شنبه) توافق نامه ای برای بیمه تكمیلی هنرمندان، روزنامه نگاران و اهالی فرهنگ و هنر امضا شد كه این اقدام گام موثری در جهت رفاه و كمك به این قشر از افراد جامعه خواهد بود.

** لایحه دفاعیه در خصوص خانه سینما به دیوان عدالت اداری ارسال خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه دیوان عدالت اداری اعلام كرده است كه منتظر نظر وزارت ارشاد درباره خانه سینما است، گفت: لایحه دفاعیه در این زمینه تنظیم شده كه به دیوان عدالت اداری ارسال خواهد شد تا این دیوان پس از دریافت لایحه مذكور تصمیم گیری كند.

وی در عین حال گفت: فعالیت های صنفی در حوزه سینما همچنان استمرار دارد و صنوف مختلف سینمایی مشغول انجام فعالیت های خود هستند.

حسینی گفت: یك گروه در این راستا ساماندهی شده اند كه تركیبی از چهره های نام آشنای سینمای ایران در آن حضور دارد.

وی ادامه داد: این گروه در حال ساماندهی كارها است كه ان شاء الله بزودی نتیجه اقدامات این گروه مشخص خواهد شد.

** 12 اسفند حماسه ای دیگر رقم می خورد

وزیر فرهنگ و ارشد اسلامی در خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت كه انتخابات در طول سه دهه گذشته در ایران همیشه پرشور برگزار شده است و ان شاء الله روز دوازدهم اسفند نیز مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب رقم خواهد زد.

** ثبت نمره منفی برای خبرگزاری رویترز

حسینی در واكنش به خبرگزاری رویترز كه در یك اقدام جهت دار و هدفدار خبری را منتشر كرده است مبنی بر این كه بانوان ایرانی به منظور آموزش دیدن برای انجام فعالیت های تروریستی در كلاس های آموزش ورزش رسمی نینجا شركت می كنند، گفت: برای نخستین بار نیست كه چنین اتهاماتی متوجه مردم ما می شود و البته این اقدام خبرگزاری رویترز به عنوان یك نقطه منفی در كارنامه آن ثبت خواهد شد.

وی گفت: ما این موضوع را به طور جدی پیگیری می كنیم و تذكر لازم را به خبرگزاری رویترز خواهیم داد.

** اولویت های وزارت ارشاد در سال 91

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اولویت های این وزارتخانه در سال 91 گفت: تكمیل پروژه های عمرانی، تالارها، كتابخانه ها و سایر مجتمع های فرهنگی و همچنین تكمیل نیروی انسانی مورد نیاز این وزارتخانه به ویژه در شهرستان ها از جمله مهم ترین اولویت های این وزارتخانه در سال آینده خواهد بود.

سیام**1723**9132**2026





:: برچسب‌ها: روش , حزب , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: