افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، بروز علایمی دال بر بهبود اقتصادی جهان، این پیش بینی را قوت بخشید كه تقاضا برای نفت افزایش خواهد یافت.

تولیدات صنعتی در ژاپن و كره جنوبی از پیش بینی ها سبقت گرفت و شاخص ضریب اطمینان مصرف كننده در آمریكا به بالاترین سطح خود در یك سال اخیر رسید.

به دلیل سخت تر شدن تحریمها علیه ایران (دومین تولیدكننده نفت اوپك)، بهای نفت در بازارهای جهانی می رود تا نخستین افزایش ماهانه خود در سه ماه گذشته را تجربه كند.

بهای نفت برای تحویل در ماه آوریل 2012 (فروردین-اردیبهشت ) در ساعت یك و 37 دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت سنگاپور، در معاملات الكترونیكی بازار تجاری نیویورك 60 سنت افزایش یافت و به 107 دلار و 15 سنت در هر بشكه رسید.

بهای نفت دیروز در بازار نیویورك دو دلار و یك سنت یا 9/1 درصد كاهش یافت و به 106 دلار و 55 سنت در هر بشكه رسید كه پایین ترین قیمت در پایان معاملات روزانه از 22 فوریه 2012 (چهارم اسفند) تا دیروز بود.

قیمت های نفت نسبت به ماه گذشته 6/8 درصد و نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش پیدا كرده است.

بهای نفت برنت برای تحویل در ماه آوریل 2012 (فروردین -اردیبهشت) روز چهارشنبه در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن 72 سنت یا 6/0 درصد بیشتر شد و به 122 دلار و 27 سنت در هر بشكه رسید.

اقتصام**1063 **1561





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: