دل بوسكه از تصمیم خود برای حذف تورس دفاع كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرگزاری ها، 'ویسنته دل بوسكه' در مورد این مهاجم چلسی گفت: هیچ اولویتی در تیم وجود ندارد و همه با هم مساوی هستند اما از اینكه برخی بازیكنان مهم ما نمی توانند بازی كنند ، متأسفیم.

تورس 27 ساله كه گل قهرمانی اسپانیا در فینال مسابقات یورو 2008 را به دروازه آلمان ها كوبید، از سال گذشته كه به چلسی پیوسته تاكنون نتوانسته عملكرد رضایتبخشی از خود به نمایش بگذارد به طوریكه در 24 بازی گذشته برای این تیم لیگ برتری حتی یك گل هم نزده است.

وی بعد از اینكه در دیدار دوستانه اسپانیا مقابل رومانی در نوامبر 2006 نتوانست بازی كند تا كنون برای اولین بار است كه از تیم ملی كشورش كنار گذاشته می شود.

دل بوسكه كه قرار است به زودی تركیب اصلی تیم اسپانیا برای مسابقات یورو 2012 را اعلام كند چندی پیش تأكید كرد هنوز ممكن است تغییراتی در فهرست 23 بازیكن نهایی این تیم بدهد.

در بازی با ونزوئلا 'روبرتو سولدادو' مهاجم والنسیا برای اولین بار از ژوئن 2007 تا كنون به تیم اسپانیا دعوت شده است در حالیكه 'داوید ویا' از بارسلونا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

'ایكر مونیاین' بازیكن جوان اتلتیكو بیلبائو نیز برای اولین بار به تیم بزرگسالان اسپانیا فراخوانده شده است اما برای حضور در خط حمله این تیم باید با 'فرناندو لیورنته' هم تیمی اش در بیلبائو و 'آلوارو نگردو' از سویا رقابت كند.

9126**1553





:: برچسب‌ها: روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: