مداحان از مهمترین مدافعان در جبهه فرهنگی هستند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی خانه مداحان، حجت الاسلام و المسلمین

'سید مهدی خاموشی' روز چهارشنبه در مراسم سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع)افزود: دشمنان تلاش می كنند تا عقبه دشمن خود را مورد تهاجم قرار دهند همچنان كه در جنگ تحمیلی دیدیم كه دشمن بعثی به عقبه اقتصادی كشور حمله می كرد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما به ویژه آمریكا كه از طریق جبهه اقتصادی و تحریم توان مبارزه با جمهوری اسلامی را ندارد، تلاش می كند تا ایران را در جبهه فرهنگی مورد تهاجم قرار دهد و مداحان باید به این سخن رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند كه فرمودند اگر در حوزه فرهنگ پیروز باشیم در تمامی جبهه ها پیروز خواهیم بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینكه در سطح كشور 60 هزار هیات مذهبی وجود دارد، توضیح داد: به رغم وجود این تعداد هیات، جوانان و دانشجویان را تشویق می كنیم كه به سراغ هیات ها بروند. چون تاثیرگذاری فرهنگی در هیات برای هدایت نسل جوان بسیار است.

خاموشی با تاكید بر حضور مداحان در تمامی صحنه ها، یادآورشد: بیداری اسلامی برگرفته از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) است و به همین دلیل باید برای سرنوشت خود همیشه در صحنه حضور داشته باشیم و هیچ گاه انگیزه خود را از دست ندهیم. چون هدف دشمن ایجاد بی انگیزگی در مردم است.

'علی آهی' رییس هیات مدیره خانه مداحان نیز در این مراسم از برگزاری آزمون سنجش سطح مداحان خبر داد كه در بیست و پنجم فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

در این مراسم تعدادی از مداحان به مناسبت سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: شهرستان , موزه , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: