رییس فدراسیون: ووشو در كسب عنوان های قهرمانی پیشرفت چشمگیر داشته است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'مهدی علی‌‌نژاد' روز سه شنبه در نشست مجمع عمومی سالانه هیات ووشو استان ایلام افزود: فدراسیون ووشو با تدوین برنامه های علمی و كارشناسی گام های بزرگی در راه كسب عنوان و نشان های قهرمانی رقابت های ورزشی بین المللی برداشته است.

او ادامه داد: ووشوكاران ایرانی امسال با حضور در چندین رقابت منطقه ای و بین المللی نشان های طلا، نقره و برنز زیادی كسب كردند.

علی نژاد افزود: تصاحب این نشان ها به اندازه ای بود كه كارشناسان ورزشی این رشته اعلام كردند كه فدراسیون ووشو امسال دو برابر بیشتر از 14سال گذشته عنوان و نشان قهرمانی كسب كرده است.

او با بیان اینكه این موفقیت حاصل تلاش همه اعضای فدراسیون در مناطق مختلف كشور است، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان امسال در ارزیابی خود از عملكرد فدراسیون‌های ورزشی كشور، فدراسیون ووشو را به عنوان فدراسیون برتر معرفی كرد.

رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از تدوین راهكارها و برنامه های جدید در سال آینده برای رشد و توسعه این ورزش رزمی در استان های مختلف كشور خبر داد.

علی نژاد گفت: استان ایلام در عرصه ووشو یكی از استانهای موفق و برتر این رشته ورزشی است و ورزشكاران آن امسال توانستند چند نشان قهرمانی در رقابت های آسیایی و بین المللی كسب كنند.

او افزود: این استان اكنون از حیث امكانات ورزش ووشو در شرایط مناسب است و تلاش می شود كه فضاهای ورزشی ایلام با پشتیبانی دولت و وزارت ورزش و جوانان توسعه یابد.ك/2

7172/565/





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: