مراد محمدی: فعالیت در رده های سنی پایه كشتی لذت بخش است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون كشتی، 'سیدمراد محمدی' دارنده مدال برنز بازی های المپیك 2008 پكن با بیان این مطلب اضافه كرد: زمانی كه پیش از بازی‌ های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین از دنیای قهرمانی خداحافظی كردم، اعلام كردم دوست دارم در رده‌ سنی پایه كار كنم.

محمدی ادامه داد: اعتقاد دارم هر قدر كه در رده‌ سنی نونهالان و نوجوانان كار كرده و وقت بگذاریم، نتیجه آن در آینده كشتی به خوبی مشخص خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینكه بلافاصله پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی، مربیگری در رده‌ سنی پایه را آغاز كرده است، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با كمك همكارانم در كادر فنی، تیم خوبی را آماده شركت در مسابقه های آسیایی و جهانی كرده و از همه مهمتر در امر پشتوانه ‌سازی موفق باشیم.

وی در مورد برنامه ‌های تیم كشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: تا پیش از رقابت های انتخابی كه اواسط فروردین ماه سال آینده برگزار می ‌شود، دو مرحله اردو داریم كه بیشتر مربوط به شناسایی كشتی‌ گیران و كادر فنی است.

دارنده مدال طلای جهان در مورد اعضای كادر فنی و همكاران خود در تیم كشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: در این مرحله از اردو فعلا با كادر قبلی به كار خود ادامه می‌ دهیم، در بحث نوجوانان هر فردی توانایی همكاری با ما را داشته باشد فعالیت خود را با تیم ادامه می ‌دهد و احتمال دارد مربیان دیگری نیز افزوده شوند!

دارنده دو مدال برنز جهان ادامه داد: این دو مرحله از اردو بیشتر به شناسایی افراد اختصاص دارد، البته احتمال می‌ دهیم 70 درصد از این كشتی گیران در رقابت ‌های انتخابی كه اهمیت بالایی برای ما دارد، موفق باشند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: حضور در دو تورنمنت بین ‌المللی در جمهوری آذربایجان و تركیه و در نهایت روز جهانی كودك در ایران را در برنامه داریم و پس از آن تركیب تیم كشتی آزاد نوجوانان ایران برای شركت در مسابقه های آسیایی قرقیزستان و جهانی جمهوری آذربایجان مشخص می‌ شود.

7537 / 1589





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: