مربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران: نباید حریفان آسیایی را دست كم گرفت
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،‌ كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی ایران بلافاصله پس از قهرمانی در مسابقه های كشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در كره جنوبی، اردوی آماده سازی را بار دیگر در خانه كشتی بر پا كرد تا كشتی گیران هر چه بیشتر برای حضور در رقابت های گزینشی بازی های المپیك مهیا شوند.

در همین راستا، 'ایرج اسفندیاری‌ فر' در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون كشتی گفت: بهترین سبك وزن‌ های كشتی فرنگی جهان در قاره آسیا حضور دارند و همین مساله، كار سبك‌ وزن ‌های كشورمان را در مسابقات آسیایی كره جنوبی سخت كرده بود.

وی اضافه كرد: این مسابقات باعث شد تا ما بهتر از قبل، سبك ‌وزن‌ های دوم و سوم خود را محك بزنیم.

مربی سبك‌ وزن ‌های تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان اظهار كرد: واقعیت این است سبك وزن‌ های كشتی فرنگی آسیا، كشتی‌ گیران بسیار خوب و قدرتمندی به حساب می آیند كه اكثر آنها در سطح جهان و بازی های المپیك دارای مدال های مختلف هستند.

اسفندیاری فر گفت: حمید سوریان سال هاست كه در وزن 55 كیلوگرم كشتی فرنگی برای كشورمان افتخار و مدال كسب كرده است و هنوز كسی نتوانسته است جای خالی او را برای ما پر كند.

وی در باره عملكرد ضعیف محسن حاجی پور در مسابقه های آسیایی كره جنوبی در وزن 55 كیلوگرم گفت: حاجی‌ پور در این مسابقات ضعیف عمل كرد. زیرا او به لحاظ روحی و روانی نتوانست خود را آماده‌ مسابقات كند كه البته دلیل آن نیز برای ما روشن است.

حاجی ‌پور هرگاه سر وزن قانونی خود در مسابقات حاضر شده، عملكرد خوبی نداشته است. او در مسابقات جام جهانی نیز به این دلیل خوب ظاهر شد كه رقابت ها با دو كیلوگرم ارفاق وزن برگزار شد.

اسفندیاری‌ فر با بیان اینكه حمید زارع نیز دو سال پیاپی به مقام قهرمانی ایران رسیده بود و ما باید او را در یك مسابقه مهم خارجی محك می‌ زدیم، گفت: زارع در این مسابقات نشان داد فقط در مسابقات داخلی یك كشتی‌ گیر شش دانگ است و در میدان های خارجی مشكل دارد.

اسفندیاری فر اضافه كرد: امید نوروزی هم در وزن 60 كیلوگرم مثل حمید سوریان یك مهره‌ قابل اعتماد است كه با سایر حریفان داخلی خود فاصله‌ زیادی دارد. ما در حال حاضر می‌ دانیم كه در وزن های سبك، ضعف‌ ها و خلاء ‌هایی داریم و باید آنها را پر كنیم. مربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران در پایان خاطرنشان كرد: به هرحال برای ما نتایج مسابقه های قهرمانی آسیا در كره جنوبی ارزشمند بود ولی هدف اصلی ما نبود.

برنامه اصلی ما در گام نخست، رقابت های گزینشی المپیك و سپس بازی های المپیك 2012 لندن است كه امیدوارم نتایج خوبی در این مسابقه ها بدست آوریم.

9162 / 1589





:: برچسب‌ها: نیکون , لندن , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: