اگر امام می‌گفت، به پاسگاه ژاندارمری زابل می‌رفتم و کار عقیدتی می‌کردم
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، رهبر معظم انقلاب در دیداری که ۱۳۹۰/۰۳/۰۸ با نمایندگان مجلس داشتند، درباره وظیفه و جایگاه نمایندگان مجلس فرموده بودند: " هرکس در هر جا مسؤولیتی دارد باید خود را در میدان بزرگ رویارویی ملت ایران با دشمنان اسلام و انقلاب ببیند و با این نگاه وظایف خود را انجام دهد."





:: برچسب‌ها: ابرها , جزیره , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1390/12/8/1 - - گفته است :
سلام من واسه 90/12/28 بلیت مشهد دارم انشالله لحظه سال تحویل یعنی روز سه شنبه 91/01/01 ساعت 8:44:27 توحرم علی بن موسی الرضا هستم . هر کی هر مشکلی داره تو نظرات بزاره من همون نظرشو پرینت میگیرم مثل یک عریضه میندازم تو حرم سلطان علی بن موسی الرضا که ان شالله حاجت روا شه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: