فرانسوا بایرو جای ساركوزی را در نظرسنجی ها گرفت
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، این در حالی است كه بایرو چند ماه پیش در نظرسنجی ها بسیار عقب تر بوده و در میان نامزدهایی جا می گرفت كه از نظر افكار عمومی چندان مورد توجه نبودند.

براساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته از سوی موسسه فرانسوی ' ویا وویس' ، بایرو با كسب 31 درصد از آراء مردمی بلافاصله پس از فرانسوا اولاند نامزد سوسیالیست كه همچنان با كسب 45 درصد آرا مردمی در نظرسنجی ها پیشتاز است، در جایگاه دومی قرار گرفت.

پیش از این ساركوزی این جایگاه را در نظرسنجی ها حائز بوده است.

هم اكنون ساركوزی با كسب 19 درصد آرا ، جایگاه سومی و ' مارین لوپن' دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز از جبهه ملی راست افراطی این كشور كه همچنان با معضل كسب 500 تاییدیه شهرداران و نمایندگان مجلس ملی برای حضور در رقابت های انتخاباتی مواجه می باشد، در جایگاه چهارمی قرار دارد.

بایرو كه پیش از این تصدی وزارت آموزش و پرورش را نیز در كارنامه كاری دارد، نسبت به دیگر نامزدها با انگیزه تر نشان داده و جایگاه مردمی وی مدام در حال ارتقا است.

وی كه یك بچه كشاورز بوده بویژه برنامه های خوبی را برای اشتغال جوانان در نظر دارد.

معضل بیكاری و امكان از دست دادن شغل در آینده ، هم اینك به دلیل بحران مالی جاری در كشور به عنوان یك معضل لاینحل در جامعه فرانسوی تبدیل شده و هركدام از نامزدها نیز به زعم خود راهكارهایی را برای برون رفت از آن با هدف كسب آراء مردمی ارایه می دهند.

' فرانسوا بایرو' كه هم اكنون خود را تنها رقیب اصلی اولاند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تلقی می كند ، راهیابی این رقیب خود به الیزه را برای كشور فاجعه و فلاكت بار عنوان كرد.

درهمین حال نیز جایگاه مردمی بایرو در حالی رو به ارتقاء می باشد كه مردم نیز در نظرسنجی های بعمل آمده چند وقت پیش عنوان كرده اند كه دیگر از وعده های عمل نشده دو حزب بزرگ چپ و راست كشور خسته شده اند.

حال در چنین شرایطی بعید به نظر نمی رسد كه حضور بایرو درانتخابات به چالشی برای رییس جمهور از حزب راست حاكم و اولاند از حزب سوسیالیست ها تبدیل شود.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در جریان فروردین ماه برگزار می شود.

اروپام **1495 **1514





:: برچسب‌ها: کریسمس , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: