مردم با حضور پرشور در انتخابات به رفتارهای خصمانه آمریكا پاسخ می دهند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون در این بیانیه آمده است: حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد كه همچون سال های گذشته در صحنه‌های سرنوشت‌ساز كشور حضور دارند و مطمئنا این حضور را در روز 12 اسفند ماه بار دیگر با شكوه بیشتر به نمایش می گذارند.

این سازمان مردمی یادآور شد: امت اسلامی ایران به خوبی آگاه است كه اقتدار و استقلال كشور در گرو حضور آگاهانه تمامی اقشار در تعیین سرنوشت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی خود است. اگر این كشور نمایندگانی اصلح همچون شهید مدرس را انتخاب كند، می‌تواند به عینیت‌بخشی خواسته‌های خود مطمئن باشد و این مهم اجرا نمی‌شود مگر با دقت در انتخابات افراد اصلح، چرا‌كه هنوز صدای پیر و مرادمان را می‌شنویم كه فرمود: اگر در انتخابات مسامحه كنید، مطمئن باشید كه از راه مجلس به ما ضربه می‌زنند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون بر ملت سلحشور ایران اسلامی كه با حضور چشمگیر و یكپارچه خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یكبار دیر به معنای حقیقی، حماسه‌ای اسلامی ـ ملی می آفرینند، سلام و درود فرستاد.

در این بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیوون تصریح كرد:مردم نشان خواهند داد كه همواره مدافع واقعی ارزش‌ها و پویندگان راستین ولایت و رهبری‌ هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است: تبارك‌الله به مردم ایران اسلامی كه با متانت و هوشمندی خود، دشمنان را كه در پی راه‌اندازی جنگ روانی به دنبال كم رنگ كردن انتخابات و به پندار واهی جدا كردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، روسیاه می شوند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون اظهارامیدواری كرد: نمایندگان منتخب به پشتوانه رای آگاهانه ملت بیداردل ایران با به كارگیری همه ظرفیت های علمی،‌ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، كارآمدی، شجاعت و دلسوزی خود را در راستای استحكام‌بخشی به نهال با عظمت انقلاب به كار گرفته و در انجام وظیفه دینی و انقلابی خود در خدمت به مردم موفق و موید باشند و گام‌های بلند را در جهت تربیت و پرورش آینده‌سازان این مرز و بوم بردارند و رشد و تعالی همه جانبه كشور را فراهم كنند.

در این بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون با ارج نهادن به روح پرفتوح امام امت (ره) و شهیدان گلگون كفن و رهبرمعظم انقلاب از آحاد مردم دعوت ‌كرد با بزرگ شمردن و پاس‌داشتن ارزش‌های انقلاب، یك دل و یك صدا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور یابند و همچون سال های گذشته و با حساسیت بیشتر ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی را استمرار بخشند.

سیام**2022**





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: