نمایشگاه هنر و مقاومت در تونس برگزار شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز جمعه رایزنی فرهنگی ایران در تونس 'احمد الكحلاوی' رییس انجمن حمایت از مقاومت و دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع هنرمندان ایرانی و تونسی، تحولات بیداری اسلامی در كشورهای عربی و اسلامی را زمینه ساز نابودی رژیم اشغالگر قدس دانست.

وی افزود: تا آخرین نفس برای آزادی تمام سرزمین فلسطین ایستاده ایم و با فكر، قلم، هنر و با تمام وجودمان از ملت مظلوم فلسطین كه زیر چنگال رژیم ددمنش صهیونیستی هر روز به شهادت می رسند، دفاع می كنیم.

در این مراسم كه خبرنگاران رسانه های مختلف و جمعی از مردم مسلمان و آگاه تونس نیز حضور داشتند، هنرمندان كشورمان هنر خود در زمینه نقاشی و ساخت مجسمه هایی در حوزه مقاومت را به نمایش گذاشتند.

'صادق رمضانی گل افزانی' رایزن فرهنگی كشورمان نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینكه این نمایشگاه با شعار 'اسرائیل باید از بین برود' برپا شده است، تاكید كرد كه دو ملت ایران و تونس تا تحقق كامل این شعار در كنار یكدیگر قرار دارند و با تمام ظرفیت ها از جمله هنرمندان برجسته خود بهره خواهند برد.

رایزن فرهنگی كشورمان، نابودی ر‍‍ژیم صهیونیستی را امری قطعی و از وعده های الهی برشمرد و گفت: امت اسلامی با وحدت و همدلی زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس را نزدیكتر خواهند كرد.

از مهمترین بخش های این نمایشگاه به نمایش گذاردن تابلوهای كاریكاتوریست های كشورهای مختلف از جمله ایران و تونس است كه مورد توجه ویژه بازدیدكنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه پس از سه روز فعالیت در محل فرهنگی ابن خلدون در پایتخت تونس، امروز به كار خود پایان می دهد.

خاورم ** 1200** 1337





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: