بیش از یكهزار و 600 كلاس درس در گلستان آماده اسكان مسافرین نوروزی است
نوشته شده توسط : abbuse

'عیسی پائین محلی' در گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تمام مسافرین اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی می توانند از این كلاس ها استفاده نمایند.

وی گفت: از پنجم لغایت 27 اسفند ماه جاری، جاگیری 40 درصد مدارس استان به صورت اینترنتی در سایت eskan.medu .ir امكان پذیر است.

وی افزود: در نوروز امسال نیز برنامه پذیرایی یك وعده غذای گرم (شام) از میهمانان فرهنگی به صورت رایگان انجام و یك سامانه پیام كوتاه نیز طراحی و راه اندازی شده تا قبول ثبت نام اسكان فرهنگیان ثبت نام شده را به آنها اطلاع دهد.

وی گفت: مدارس به سه گروه تقسیم می شوند و مدارس گروه الف با 525 اتاق، به مدارسی گفته می شود كه دارای فرش- پتو- بالش - مجهز به سیستم گرمایشی- یخچال – تلویزیون در هر اتاق و حمام و آشپزخانه مشترك در مدرسه است.

پایین محلی افزود: مدارس گروه ب با 641 اتاق، به مدارسی گفته می شود كه دارای فرش- پتو- بالش - مجهز به سیستم گرمایشی، در هر اتاق و یخچال - تلویزیون - حمام و آشپزخانه مشترك در مدرسه است.

وی گفت: مدارس گروه ج با 470 اتاق، به مدارسی گفته می شود كه دارای امكانات اولیه موكت و مجهز به سیستم گرمایشی هستند و در برخی از این مدارس یخچال به صورت عمومی در مدرسه استفاده می شود.

به گفته پائین محلی، باشگاه فرهنگیان گرگان در جاده نهارخوران (عدالت 96- 01715545101) با 30 سوئیت در شهر گرگان آماده پذیرش مسافرین فرهنگی در این ایام است، همچنین باشگاه فرهنگیان گنبد واقع در میدان بسیج ، شهرك فرهنگیان، خیابان فرهنگ (5555147) با 19 سوئیت در شهر گنبد آماده پذیرش مسافرین فرهنگی است.

وی اظهاركرد: ستاد اسكان اداره تعاون و رفاه اداره كل آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی پیك های موتوری در ورودی های برخی از شهرستان های استان و شهرستان های ساحلی نموده تا در یافتن مدارس اسكان به مسافرین فرهنگی كمك نمایند.

وی گفت: همچنین با مراكز بهداشت، نیروهای انتظامی ، هلال احمر ، گردشگری و... جهت ایجاد رفاه و امنیت مسافرین فرهنگی در نوروز امسال هماهنگ شده و درمانگاه های فرهنگیان در استان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز فعال خواهند بود.

وی با اشاره به اینكه تعداد 40 باب مدرسه ذخیره در استان برای موارد ضروری و خاص نیز پیش بینی شده است، افزود: مبلغ دو میلیارد و 47 میلیون ریال بابت خرید ملزومات و تجهیز مدارس اسكان در مدارس استان گلستان هزینه شده است.

7467/579/587





:: برچسب‌ها: سقوط , مکزیک , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: