علیرغم توطئه های دشمنان، اقتدار ایران اسلامی بیشتر شده است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، سید دادوش هاشمی عصر پنچشنبه در همایش بسیج متخصصین استان كه در تالار شهید بهشتی كرمانشاه برگزار شد، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یك كشور قدرتمند در جهان مطرح است و علیرغم تمامی توطئه ها و فتنه های مختلف با اقتدار به پیش می رود و به الگوی مبارزه علیه استكبار جهانی برای ملت های آزادیخواه تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: كشور ایران تا قبل از پیروزی انقلاب قادر به تولید هیچ كالایی نبود و عمده پزشكان و مهندسین آن از دیگر كشورها تامین می شد اما امروز به كشوری تبدیل شده كه علاوه بر تولید كالاهای مختلف، قادر است خدمات فنی و مهندسی به دیگر كشورها صادر نماید كه این یك امتیاز ویژه برای كشور است لذا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تحریم ها و توطئه های دشمنان منجر به بروز خلاقیت و شكوفایی كشور شده است.

استاندار كرمانشاه تصریح كرد: ایران اسلامی با تكیه بر جوانان خلاق و مبتكر خود در هر زمینه ای دارای فكر و برنامه است و در رشته های مختلف تحقیقاتی، پژوهشی، علمی، دفاعی، فرهنگی و ورزشی به قله های بلند دست یافته است.

استاندار كرمانشاه افزود: دشمنان چشم خود را به لحاظ خوی استكباری و طمع ورزی اشان بر حقایق كشور ما بسته اند و حاضر به بیان آن نیستند.

وی در ادامه به خصوصیات یك مهندس بسیجی پرداخت و گفت: یك مهندس بسیجی از تمام ظرفیت ها و امكانات برای پیشرفت و توسعه كشور استفاده می نماید و با هوشیاری و تفكر خود ضمن اینكه از عوام زدگی به دور است رفتار، اخلاق، كردار و پشتكار وی نیز به عنوان الگو سایر مهندسین نیز مدنظر قرار می گیرد.

استاندار كرمانشاه از مهندسین بسیجی خواست كه زمینه لازم را برای حضور بیش از پیش مردم در انتخابات در پای صندوق های اخذ رای فراهم سازند. ك/2

567





:: برچسب‌ها: فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: