استاددانشگاه صربستان:تحریم های نفتی علیه ایران بازی سیاسی است
نوشته شده توسط : abbuse

'لیلیانا بوگییو سدلار' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بلگراد، افزود: اتحادیه اروپا با پیروی از سیاست های استكباری آمریكا و اعمال تحریم نفتی علیه تهران، متحمل زیان های جبران ناپذیر خواهد شد.

بوگییو سدلار افزود:بحران های مالی و اقتصادی و بیكاری های گسترده در برخی از كشورهای اتحادیه اروپا كه اكنون شاهدآن هستیم،نتیجه بی توجهی این كشورها به منافع ملی و اطاعت های كوركورانه از سیاست های واشنگتن است.

استاد دانشگاه صربستان در این گفت و گو با اشاره به تجربه شكست تحریم ها علیه تهران در دهه های گذشته،گفت: ایرانی ها،ملتی هوشیار با پشتكار قوی هستند؛بنابراین می توان با قاطعیت گفت كه ایران تحریم ها را با اراده مردم این كشور به فرصت های طلایی تبدیل خواهد كرد.

وی به توافقنامه جدید پكن و تهران برای خرید 500 هزار بشكه نفت در روز و گفت و گو بین مقامات ایران و هنگ كنگ برای گسترش همكاری های فی مابین اشاره كرد و گفت: تحریم نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا و آمریكا با توجه به بازار انرژی در جهان،سیاستی از ابتدا شكست خورده است.

استاد صرب با اشاره به پیشرفت های متخصصان ایرانی درعرصه های مختلف اقتصادی،علمی و فناوری های نوین، وضعیت تهران را از نقطه نظر اقتصادی به مراتب برتر از آمریكا و اتحادیه اروپا توصیف كرد و گفت:اقتصاد نابسامان ایالات متحده آمریكا،این كشور را در شرایط فروپاشی قرار داده است و جهان بزودی شاهد این رویداد سیاسی خواهد بود.

وی،رژیم صهیونیستی و آمریكا را عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی درجهان دانست و گفت:كشورها باید تلاش كنند با تغییر ساختار سازمان ملل شرایط را برای خلع سلاح اتمی آمریكا و رژیم خطرناك صهیونیستی فراهم كنند.

اروپام**2061**1596





:: برچسب‌ها: اسکاتلند , معماری , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: