معاون دبیركل حزب الله: از تسلط آمریكا بر منطقه جلوگیری می‌كنیم
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از بیروت، 'شیخ نعیم قاسم' معاون دبیركل حزب لله طی مراسمی در بیروت با اشاره به روند تحولات جاری در منطقه گفت: امید ما به ملت های عربی منطقه برای تحقق آزادی و عدالت بسیار زیاد است.

وی افزود: به رغم تلاش های آمریكا در اعمال سلطه جویی، مردم منطقه توانستند بر علیه نظام های حاكم بشورند و آنها را تغییر دهند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اوضاع جاری لبنان تصریح كرد: با توجه به روند تحولات و تغییرات منطقه ای و بین المللی، لبنان امروز در بهترین شرایط به سرمی برد ولی برخی در داخل خواهان ربط دادن لبنان به محور خاورمیانه ای جدید آمریكا و رژیم صهیونیستی هستند.

این مقام حزب الله گفت: اگر دولت لبنان سیاست دور نگه داشتن كشور از مسایل داخلی سوریه را اجرا نمی كرد، امروز این كشور به پایگاه خرابكاری علیه دمشق تبدیل شده بود.

وی تأكید كرد: در صورت درگیر كردن لبنان با مسایل داخلی سوریه و جانبداری داخلی از طرح آمریكا و رژیم صهیونیستی در منطقه، لبنان به خرابه ای كامل تبدیل می شود.

** اظهارات نماینده حزب الله در مجلس

از سوی دیگر 'حسین موسوی' عضو فراكسیون 'وفاداری به مقاومت' وابسته به حزب الله در مجلس نمایندگان لبنان طی مراسمی در بیروت با اشاره به سیاست تك قطبی و تك جانبه آمریكا در منطقه گفت: آمریكا سعی می كند با اعمال سیاست تك قطبی و یك جانبه در منطقه، بر مسلمانان و دولت های عربی سیطره پیدا كند.

وی با اشاره به اینكه در كنار مردم منطقه در راه كسب آزادی و عدالت باقی خواهیم ماند، گفت: هرگز زیر بار ظلم و ستم آمریكا نخواهیم رفت و تن به درخواست ها و طرح های علنی آمریكا در منطقه با هدف ایجاد بحران برای تقسیم آن در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی نخواهیم داد.

موسوی بر وحدت ملی لبنان در مواجهه با رژیم صهیونیستی تأكید كرد و گفت: از كسانی كه دل به وعده‌های آمریكا خوش كرده اند، می خواهیم كه از گذشته حكام كشورهای منطقه كه آمریكا در بدترین شرایط از آنها روی گردانید، درس بگیرند.

وی ادامه داد: ما از افكار عمومی لبنان می خواهیم، سیاست های تفرقه، فتنه انگیزی مذهبی و طایفی گری در این كشور را رد كرده و صدای خود را در برابر دشمن لبنان یعنی رژیم صهیونیستی بلند كنند.

خاورم/2023**1030 ** 1514





:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: