وزارت اطلاعات جزئیات انهدام یك باند شرارت در شرق كشور را اعلام كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ، این باند با تلاش مستمر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همكاری دلاورانه نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان و طی عملیاتی غافلگیرانه و درگیری مسلحانه ، ‌عصر دیروز سه شنبه دوم اسفندماه منهدم شد.

بر اساس این اطلاعیه دو نفر دیگر از همدستان سركرده این باند دستگیر شده اند.

شرور ' پندوك بلوچ لاشاری ' با شرور معدوم 'عید محمد بامری ' معروف به 'عیدك' در جهت شرارت ،حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر،گروگانگیری ،راهبندان ،سرقت مسلحانه ،ایجاد رعب و وحشت ،درگیری با نیروی انتظامی مشاركت و مرتكب جنایات هولناكی در منطقه شرق كشور شده است كه تا كنون 70 نفر را به قتل رسانده اند.

سركرده این باند شرارت، پس از كشته شدن شرور 'عیدك بامری ' اقدام به تشكیل باند مسلح كرده كه ضمن برقراری ارتباط با قاچاقچیان بین المللی و انتقال محموله های سنگین مواد مخدر به داخل كشور به توزیع مسلحانه در سطح كلان مبادرت كرده است .

بر اساس همین گزارش اعضای این باند با گروهك تروریستی منافقین نیز در راستای ورود و خروج عناصر و عوامل این گروهك از مرزهای شرق كشور و اقدامات خرابكارانه در استان سیستان و بلوچستان از طریق سرپل نفاق خارج كشور در ازای دریافت كمك های مالی و تسلیحاتی همكاری داشته است.

شرور 'بلوچ لاشاری ' در سال 74 به جرم حمل نارنجك جنگی از سوی نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت می شود كه پس از فرار از زندان ،به خارج از كشور متواری می شود .

وی پس از ورود به كشور در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته و طی درگیری مسلحانه به هلاكت می رسد.

در این عملیات یكی از دلاور مردان نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نایل آمده است .

سیام **1708 1568





:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: